וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: כל המינויים הזמניים יבוטלו

אמילי גרינצווייג

2.5.2011 / 23:12

הועד המנהל החליט על יציאה לכ-60 מכרזים. מדובר במשרות בכירות בינהן של מנהלי הרדיו והטלוויזיה שמונו ללא מכרז, כיוון שהרשות פעלה שלוש שנים ללא ועד מנהל

הוועד המנהל של רשות השידור, בראשות יו"ר הרשות אמיר גילת, קיבל החלטה לבטל את כל המינויים הזמניים ברשות השידור. ברשות ישנם כיום כ-60 נושאי תפקידים, חלקם בכירים, במינויים זמניים, החולשים על מירב האגפים ברשות, בינהם: מנהל הטלוויזיה מושון מצליח, מנהל הרדיו אריה שקד, מנהל חטיבת החדשות, יורם כהן ומנהל חטיבת התוכניות אלי באבא ועוד. רשות השידור פעלה ללא וועד מנהל כשלוש שנים, מה שמנע פרסום מכרזים. זו הסיבה שבעלי תפקידים רבים כל כך מכהנים כמינוי זמני.

הוועד המנהל, אשר התכנס היום (א') לראשונה מאז אושר מינויו, החליט לחלק את המכרזים למספר שלבים כאשר בשלב הראשון יפורסמו כ-18 מכרזים לתפקידי המנהלים בכלל המדיות, בכללן לתפקיד מנהל הטלוויזיה ומנהל הרדיו.

יו"ר רשות השידור אמיר גילת התייחס להחלטה: "מדובר בחלק ראשון בשורה של צעדים ארגוניים מתחייבים במטרה להפוך את רשות השידור לארגון עם תרבות ארגונית תקינה תוך ייצוב מיידי של השדרה הניהולית. צעדים ראשוניים אלה הם אבן דרך חשובה בדרך להובלת הרשות מול האתגרים החדשים והרבים העומדים בפניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully