וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון: "אם חדשות 10 יעקרו לירושלים, יש בדעתי להתפטר"

אמילי גרינצווייג

15.6.2011 / 16:10

מגיש "לונדון את קירשנבאום" הצהיר זאת בעתירה שהגישו עובדי חדשות 10 נגד הרשות השניה. העובדים מתנגדים לדרישה להעביר את חדשות 10 לבירה, דרישה המעוגנת בחוק הארכת זיכיון הערוץ

עובדי חדשות 10 הגישו היום (ד') לבית המשפט המחוזי בירושלים עתירה נגד הרשות השניה, ערוץ 10 וחדשות 10 בגין חריגה מסמכות בעקבות דרישת המעבר של חברת החדשות לאיזור ירושלים רבתי. בעתירה נגד הרשות נטען כי חדשות 10 כבר משדרת מירושלים וכי אין לדרוש כי כלל העבודה של הערוץ תתבצע מירושלים. דרישה כזו, נטען בפניה לבית המשפט, כרוכה בהעברת כלל העובדים לירושלים פוגעת בזכויותיהם ופגומה מבחינה משפטית.

את העתירה, שהגיש בשם העובדים, עו"ד סער צעירי ממשרד עו"ד אלי בן טובים, מלווים תצהירים מאת אבי אלקלעי וחן הדרי יוזמי העתירה וכן מטעם ירון לונדון. לונדון הצהיר: "אם חדשות 10 יעקרו למרחק רב בהרבה ממקומם הנוכחי, יש בדעתי להתפטר מיד ולתבוע מהערוץ פיצויים נכבדים על הפרת חוזה (...) אני בן 71 וגילי גובה ממני מחיר מסויים. נסיעה ממושכת מדי יום ואחר כך הגשת תכנית הדורשת חדות וערנות כבר אינם לפי כוחי. לכן משמעות העקירה היא קרוב קץ עיסוקי בטלוויזיה ולפחות תקופה לא קצרה של חיפשו תעסוקה חלופית".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, לפני כחודש וחצי החלה בחדשות 10 התארגנות עובדים במטרה לעתור נגד המעבר הצפוי. היוזמים, חן הדרי ואבי אלקעי ביקשו לגייס את עובדי הערוץ על מנת להגיש את העתירה ואף ביקשו מהם לתרום שני ימי חופשה על מנת לממנה.

מעבר חברת החדשות, שהוא חלק מתנאי הארכת הזיכיון של הערוץ על פי חוק, צפוי להסתיים עד לחודש ינואר 2012.

מהרשות השניה נמסר: "עניין זה נתון להנהלת ערוץ 10, אשר עליה לפעול על פי החוק". מערוץ 10 נמסר: "ערוץ 10 יקיים את החוק ככתבו וכלשונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully