וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי צבי במגעים לרכישת חלקו של אביב גלעדי ברשת

אמילי גרינצווייג

16.8.2011 / 19:06

גלעדי ניסה לא אחת למכור את חלקו בזכיינית העומד על כ-20%. אחת האפשרויות העומדות על הפרק היא שמנכ"ל רשת ירכוש את מניות גלעדי תמורת סכום סימלי והעברת חובותיו

מנכ"ל רשת אבי צבי מקיים מגעים ראשונים עם בעל המניות בזכיינית אביב גלעדי על אפשרות לרכישת חלקו בזכיינית, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. חלקו של גלעדי ברשת עומד על 20%. יתר בעלי המניות הם בעל השליטה אודי אנג'ל עם 51% ממניות החברה, מיכאל שטראוס עם 16% ופולאר תקשורת עם 13%.

גלעדי ניסה בעבר למכור את חלקו בזכיינית לפולאר תקשורת תמורת שקל והעברת חובותיו לפולאר תקשורת, אולם בסופו של דבר העיסקה לא התממשה. אחת האפשרויות העומדות על הפרק במגעים בין צבי לגלעדי היא הסכם דומה.

אבי צבי הוא מנכ"ל רשת בשנתיים האחרונות. לפני כן כיהן כמנכ"ל חברת עופר מדיה וכמשנה למנכ"ל נטויז'ן, שם הביא גם להליך המיזוג בין נטויז'ן לברק. בשנה הראשונה לכהונתו כמנכ"ל הזכיינית הושקעו משאבי החברה בייצוב וצמצום ההפסדים. בשנה האחרונה החלה הזכיינית להשקיע ברכישת פורמטים דוגמת THE VOICE, כולם אוהבים את ריימונד ושבה להפיק את "המרוץ למיליון". גורמים בשוק התקשורת העריכו בסוף שנת 2010 כי בקצב הנוכחי צפויה רשת לסיים את שנת 2011 ברווח תפעולי.

אבי צבי ורשת סרבו להגיב לידיעה, את תגובתו של אביב גלעדי לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully