וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוניברסיטה של החיים

אמילי גרינצווייג

18.9.2011 / 16:15

ינון מגל, אחד המועמדים המובילים לתפקיד מפקד גל"צ, עדיין לא סיים את חובותיו האקדמיים, זאת למרות שדרישת המכרז הינה תואר ראשון. מגל: אני משלים בימים אלה את כתיבת העבודה"

האם ינון מגל, אחד המועמדים המובילים לתפקיד מפקד גלי צה"ל, נתקל במהמורה בדרך למינוי? לוואלה! ברנז'ה נודע כי למגל עדיין חסר סמינריון אחד על מנת להשלים את התואר במחשבת ישראל, מזרח תיכון ואיסלאם, אותו למד באוניברסיטה העברית.

על פי המכרז שפירסם משרד הביטחון, אחת מדרישות הסף לתפקיד הנה תואר אקדמי כמו גם דרישות נוספות שהן לפחות עשר שנים של ניסיון בתחום העיתונות או התקשרות וניסיון ניהולי/פיקודי של שלוש שנים לפחות. מגל עובד בימים אלה על סיום העבודה והגשתה. קריטריון התואר האקדמי נלקח בחשבון כבר בשלב הסינון הראשוני של המועמדים לתפקיד מפקד התחנה הצבאית, שלב אותו עבר ינון מגל.

וועדת האיתור לתפקיד מפקד גלי צה"ל סיימה בשבוע שעבר לראיין את המועמדים לתפקיד. הוועדה ראיינה 15 מועמדים וההערכות הן כי המועמדים המובילים לתפקיד, מלבד מגל, הם גולן יוכפז, עורך ומגיש "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל ועורך "אולפן שישי" בחדשות 2, מגיש "הכל דיבורים" ברשת ב' ירון דקל, מנכ"ל הרשות השניה מנשה סמירה ועורך "במחנה" יוני שיינפלד.

ינון מגל מסר בתגובה :"אני עובד בימים אלו על השלמת העבודה ויתכן שהעניין כבר לא יהיה רלוונטי עד למועד הכניסה לתפקיד מפקד גלי צה"ל". ממשרד הביטחון נמסר: "ועדת האיתור שהתמנתה בעניין מינוי מפקד גל"צ, טרם הגישה את המלצותיה לשר הביטחון, ועל כן מוקדם להגיב על זהותם של מועמדים ככל שנבחנו על ידי הועדה.
הדרישה לתואר אקדמי נקבעה לראשונה במסגרת הליך החיפוש הנוכחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully