וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה עונת השופינג

אמילי גרינצווייג

21.9.2011 / 13:46

אבי ארמוזה יצא בקרוב לפסטיבל מיפקום כשבאמתחתו ארבעה פורמטים ישראלים למכירה: "הדור הבא 24/7", "2.3 בשבוע", "הפרוייקט הירוק" של קומדי סנטרל ופורמט נוסף שטרם שודר

פורמט "הדור הבא 24/7" ישווק על ידי חברת ארמוזה פורמטס בפסטיבל מיפקום שיתקיים בתחילת חודש אוקטובר. הפורמט שפותח על ידי חברת "אבוט רייף המאירי" משודר כיום בערוץ 10 ו-וואלה!. ארמוזה פורמטס, בבעלותו של אבי ארמוזה, תגיע לפסטיבל מיפקום כשבאמתחתה ארבעה פורמטים ישראלים למכירה:

סדרת הדרמה "2.3 בשבוע" שיצרו שחר ברלוביץ' ועמליה רוזנבלום עבור בערוץ 10, "הפרוייקט הירוק" של ערוץ קומדי סנטרל, תכנית מערכונים שמצטלמת על כרומקי ירוק, כך שניתן יהיה לשנות את ה"תפאורה" של המערכונים. פורמט ישראלי נוסף שארמוזה פורמטס תנסה לשווק היא "The real chat house", שפותח על תנין הפקות. הפורמט משלב את המצ'וטטים בעולם הוירטואלי עם עולם הריאליטי הטלוויזיוני. שלושה "chat masters", המתגוררים באחוזה במעוצבת כחדר צ'אט, מנסים לשכנע מתמודדים נוספים להצטרף אליהם במטרה לזכות בפרסים.

אבי ארמוזה אמר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה: "בסופו של דבר אנחנו שמחים שפעם נוספת נגיע למיפקום עם יבול נכבד של היצרתיות הישראלית. לפני שבוע ביצענו השקה ראשונה של הפורמטים המדוברים וההתעניינות היא רבה. אנחנו מעריכים שיסגרו עסקאות כבר בשוק הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully