וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצון של נתניהו

אמילי גרינצווייג

27.9.2011 / 9:32

תצהיר שהגיש לבית המשפט מקורבו של מול החינמון "ישראלי" שלמה בן צבי, מגלה כי אבי רצון מונה ב-2006 לעורך החינמון לבקשת בנימין נתניהו ומקורבו שלדון אדלסון

עורך החינמון "ישראלי" אבי רצון מונה בשנת 2006 לבקשתם של ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושל שלדון אדלסון, שהיה אמור להיכנס כשותף בעיתון, כך עולה מתצהיר שהגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב אריאל גרינברג. גרינברג היה נציגו של שלמה בן צבי, כיום מו"ל מקור ראשון, שהקים והוציא לאור את החינמון ישראלי, במשא ומתן מול אדלסון. מדובר בתצהיר, שהוגש במסגרת תביעות הדדיות בין בן צבי ואדלסון, שנדונות בבית המשפט. בין התצהירים ישנה גם מסכת התכתבויות בין גרינברג לצ'רלס פורמן, שניהל את המשא ומתן מטעמו של אדלסון.

במייל ששלח גרינברג לפורמן ב-20 באפריל 2006 נכתב: "כמו מר אדלסון גם אני יכול להבטיח את מחויבותו של שלמה (בן צבי א.ג) להעלאת רמתו של העיתון... הוא מינה את אבי רצון כעורך לבקשתו של ביבי ומר אדלסון (בשיחה משותפת עם נתן אשל) אבל הוא איננו מחזיק ברגשות מיוחדים כלפיו". מייל זה נשלח בתגובה למייל מפורמן שנשלח יום קודם לכן בו ניכר כי אדלסון מעוניין בעמוס רגב כעורך החינמון ולא ב"כתב כדורגל" כפי שכינה את רצון. מאוחר יותר מונה רגב לעורך ישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully