וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל רדיו קול ברמה: "גבי גזית צריך לשבת בכלא"

אמילי גרינצווייג

5.12.2011 / 18:13

אבי מימרן, מנהל התוכניות ברדיו החרדי, תקף בחריפות את גזית על רקע דבריו נגד חרדים. אבישי בן חיים מערוץ 10: "החרדים בשכרון כוח"

"גבי גזית צריך לשבת בכלא כשאמר שצריך לסגור לחרדים את החמצן ולשלוח אותם לניו יורק" כך אמר היום מנהל התוכנית של תחנת הרדיו החרדי קול ברמה, אבי מימרן במסגרת פאנל בנושא העיתונות החרדית, שהתקיים בכנס אילת לעיתונות.

את הפאנל הנחתה סיון רהב מאיר, והשתתפו בו אבישי בן חיים כתב החרדים של חדשות 10, ישראל פריד מנכ"ל רדיו גלי ישראל, אבי מימרן מרדיו קול ברמה, רבקה פאלוך מרדיו לב המדינה, ניסים אלקסלסי, יועץ השר לענייני דתות ודוקטור פנינה שוקרון-נגר מאוניברסיטת בן גוריון.

"כשאנחנו מדברים על כתב לענייני חרדים שהוא בור, כל מי שלוחש על אוזנו הוא בעל אינטרס. ואז מה שקורה הוא שכל מה שכתוב בעיתון הוא מעוות", הוסיף מימרן. "השאלה היא האם לשתף פעולה עם עיתונאי שכזה. מימרן התייחס לביקורת שהושמעה בתקופה האחרונה נגד קול ברמה, בעקבות הפרסומים אודות החלטתם שלא להעלות נשים לשידור ואמר: ”כל מי שאומר את האמירה הזו חוטא. עד שכבר קמה תחנה המשרתת נאמנה את הציבור החרדי, וכעת באים גורמים חילוניים שרוצים לשלוט גם בתחנה הזו".

"איפה שהחרדים יכולים לכפות הם יכפו", התייחס אבישי בן חיים לדברים והוסיף: "בירושלים אי אפשר לשים תמונה של אישה ואי אפשר לעשות 'כוכב נולד' בבריכת הסולטן. החרדים בשיכרון כוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully