וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב דרוקר: "מתקפת רה"מ נועדה לסרס כל ביקורת נגדו"

אמילי גרינצווייג

25.12.2011 / 21:53

רביב דרוקר נשא דברים בטקס הענקת פרסי סוקולוב לעיתונות, הזהיר מסגירת ערוץ 10 וקרא "לכל השרים שמתלחשים על כמה זה נורא, תפסיקו לפחד. אסור לתת לפשע הזה להצליח"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו)

טקס הענקת פרס סוקולוב התקיים הערב (ראשון) כשמעליו ריחף האיום הממשי על המשך דרכו של ערוץ 10. אחד הזוכים בפרס ומי שעומד במרכזה של סאגת ערוץ 10 בעיני רבים, בעקבות תחקיריו אודות על ראש הממשלה נתניהו, רעייתו שרה והרגלי הנסיעות שלהם לחו"ל.

עוד לפני תחילת הטקס הסתובבו כמה מעובדי חדשות 10 עם נייר דבק על פיהם כאות מחאה על סכנת הסגירה בפניה עומד הערוץ.

"הפרס ניתן בעיצומה של אחת התקופות הכי קשות של התקשורת", אמר דרוקר, "הן עקב הקשיים הכלכליים והן בגלל מתקפה של ראש הממשלה ולשכתו שנועדה לסרס כל תקשורת ביקורתית נגדם. המתקפה הזו היא מעל להכל לא יעילה ולא תעבוד. עיתונאים הולכים אחרי החומר, אחרי התחקיר והסיפור הטוב. ראש הממשלה ולשכתו אמורים לזכור שאנחנו העיתונאים שתינו את הדם לאולמרט, ברק ושרון כשהם היו ראשי ממשלה. זה לא נגדו, זה נגד התפקיד. התקשורת צריכה לתקוף כל שלטון באשר הוא שלטון ונמשיך לעשות זאת, כך אני מקווה. מי שמוביל את המתקפה הזאת ימצא את העיתונאים שמנסים להשתיק היום, אגרסיביים יותר ועם אנרגיות".

דרוקר המשיך והתייחס לסוגיית ערוץ 10 ואמר: "אסור לסגור את המקום הזה. אסור לתת למעשה הנבלה הזה להתרחש. לכל השרים הבכירים שמתלחשים על כמה זה נורא, אני רוצה לומר דברו בקול, תפסיקו לפחד. אסור לתת לפשע הזה שמתרחש מול עינינו להסתיים בהצלחה".

עיתונאי ידיעות אחרונות יגאל סרנה, שזכה גם הוא בפרס אמר: "הכל הולך ומתכווץ היום בעיתונות. הישרדות, פאניקה וחשיכה. זה זמן רע של התדלדלות המילה והרוח, אבל אני מאמין שהדמוקרטיה תתגלה כחסינה בפני כל המנוולים שעטים עליה לכלותה".

כמו כן זכו בפרס הצלמת ורדי כהנא, כתב חדשות 2 חיים ריבלין והקריקטוריסט מושיק לין מ"מעריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully