וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלמן ליבסקינד: "ישראל היום מסוכן יותר מעיתון הארץ"

עיתונאי מעריב תקף את העיתון שבבעלות איש העסקים שלדון אדלסון: "את הארץ לפחות מוביל קו אידיאולוגי ולא איש אחד"

עיתונאי מעריב קלמן ליבסקינד תקף הבוקר (שלישי) את עיתון ישראל היום ואמר כי הוא מסוכן יותר לחברה הישראלית מעיתון הארץ. ליבסקינד התבטא בנושא בכנס ירושלים שהתקיים בבירה ואמר: "אני חושב שישראל היום מסוכן יותר מהארץ מכיוון שאת הארץ לפחות מוביל קו אידיאולוגי ואילו את ישראל היום מוביל תפיסת עולם של איש אחד ולא אידיאולוגיה כלשהי", אמר ליבסקינד.

ליבסקינד התייחס לסיקור בישראל היום לפרשת משבר האמון בין בכירי לשכת ראש הממשלה, ראש מערך ההסברה יועז הנדל שהתפטר ומזכיר הממשלה צביקה האוזר, ואמר: "בשבוע שעבר התפרסמו שם כתבות בזויות נגד הנדל והאוזר, שני אנשים ראויים, שהיו ראויים בעיניהם לפני שבוע וחצי. מרגע שעשו מה שעשו וגרמו לנתן אשל לעזוב את לשכת ראש הממשלה הם הפכו ל'משיסה'".

בפאנל שנערך בכנס, השתתפו גם עיתונאי רשות השידור יעקב אחימאיר, עוזי ברוך עורך אתר ערוץ 7, שלום ירושלמי, כתבי ערוץ 2 עמית סגל וסיוון רהב-מאיר וסתיו שפיר, ממובילות המחאה החברתית בקיץ האחרון.

שלום ירושלמי תקף גם הוא את ישראל היום ואמר כי "אין דוגמא לישראל היום בשום מדינה דמוקרטית, בה איש עסקים שגר בחו"ל ולוקח עיתון שכל מטרתו היא לשרת את ראש הממשלה. אם הייתי איש ימין הייתי יוצא נגד העיתון כי אני חרד לדמוקרטיה".

עוזי ברוך טען כי התקשורת לא שאלה שאלות קשות בתקופת המחאה, ולדבריו הגיב עמית סגל. "אין קונספירציה שמאלנית, לא דומה גוש קטיף למחאה החברתית", אמר סגל. "אחוז התמיכה של העם הוא שונה לחלוטין ולכן הסיקור יהיה בהתאם. שאלות קשות אכן נשאלו, תקשורת מגזרית אינה הדרך לתיקון עוולות תקשורתיות אלא תקשורת כללית. הדתיים הלאומיים הזניחו את התקשורת ולכן הסיקור הוא בהתאם".

בכנס הוצג סקר לפיו 69% מכלל הציבור חושב שהתקשורת סיקרה את עסקת שליט בצורה אוהדת וכי 60% מאמינים כי התקשורת סיקרה את המחאה החברתית בצורה אוהדת. סתיו שפיר שנטלה גם היא חלק בפאנל אמרה לציבור שהיה מרביתו דתי "חבל שלא השתתפתם במחאה. זה היה המאבק הכי ציוני שיכול להיות ובמקום לחבק את המחאה עולה החשדנות שהיא לא מובנית לי. אני בעד שתשאלו את השאלות הקשות אך בסופו של יום אנחנו צריכים אתכם כמו שאתם צריכים אותנו".

בישראל היום סרבו להתייחס לדבריהם של ליבסקינד וירושלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully