וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח 2012: מה קיבלו השנה עובדי תעשיית התקשורת לחג?

4.4.2012 / 13:25

למרות המשבר הכלכלי בענף, מרבית גופי התקשורת העניקו השנה לעובדיהם מתנות נאות. בראש הרשימה: רשות השידור. בתחתית: ידיעות אחרונות

ליל הסדר מתקרב, ועמו גם המסורת הישראלית הידועה של חלוקת מתנות החג לעובדים, בכללם גם לאלו מענף התקשורת. השנה החולפת, שאופיינה בחשש ממיתון ובירידה משמעותית בהיקפי הפרסום כתוצאה מהמחאה החברתית, אמנם פגעה קלות בגובה שווי המתנות לחג בתעשייה, אך בניגוד לשנים קודמות בהן נאלצו חלק מהעובדים בתחום להסתפק למרבה הצער בספר, יין או חפיסת שוקולד, השנה הקפידו מרבית מערכות העיתונים וגופי התקשורת להעניק תווי זהב בשווי סביר.

אז מה קיבלו עובדי התעשייה לפסח?

ב"ידיעות אחרונות" וב"כלכליסט" קיבלו העובדים כרטיס נטען על סך 200 שקלים. סכום זהה קיבלו גם עובדי עיתוני הרשת - "פנאי פלוס" ו"לאשה". עובדי "מעריב" ו-NRG קיבלו תלושי קניה על סך 250 ש"ח

ברחוב שוקן, כמו גם בחלק מהעיתונים האחרים הקפידו השנה לשמור על סטנדרט דומה לזה של שאר העיתונים. ב"הארץ" וב"דה-מרקר" קיבלו העובדים תווי קנייה בסכום של 300 ש"ח, אליהם צורפה איגרת ממו"ל העיתון, עמוס שוקן.

ב"ישראל היום" חילקו לעובדים תלושי קנייה על סך 400 ש"ח, ולעובדים ניתנה האפשרות לבחור במקומם שי אחר מתוך מבחר של מתנות שונות. ב"גלובס" העניקו לעובדים 300 ש"ח לקניות ב"המשביר לצרכן". בעיתון הדתי-לאומי "מקור ראשון" חולקו תווי קניה בסכומים של בין 150 ל-350, לפי וותק העובדים.ב"עכבר העיר" וב"טיים אאוט" קיבלו תווי קנייה בשווי של 300 שקלים.

בעיתון ג'רוזלם פוסט ובאחיו החינמון "ישראל פוסט", קיבלו העובדים תלושים על סך 200 ש"ח.

טלוויזיה: ב"רשת" חוגגים עם 500 שקלים; ב-HOT מסתפקים בסט מגבות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיכף נגלה מה הבעל קיבל. יונית לוי בחדשות 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחברת החדשות של ערוץ 2 קיבלו השנה העובדים תלושים בסכום של 400 ש"ח. עובדי הזכיינית "רשת" קיבלו 500 ש"ח, עובדי "קשת" יקבלו תלושים על סך 300 שקלים. בערוץ 10 חילקו השנה לעובדים תלושי קנייה בסך 250 ש"ח.

בחברת הכבלים HOT מעניקים את השי העיקרי בראש השנה, ולפסח יקבלו העובדים סט מגבות מהודר. ב-yes חילקו השנה, בדומה לשנה שעברה, תלושים על סך 200 ש"ח.

בערוץ הראשון קיבלו העובדים סכום של 495 ש"ח מהנהלת רשות השידור, מוועד העובדים נמסרו להם 600 ש"ח נוספים. בערוץ 9 קיבלו העובדים תלושי קנייה בסכום של 250 ש"ח.
בערוצי הבריאות, הטיולים, MTV ושאר ערוצי "ענני תקשורת" חילקו לעובדים תלושים על סך 350 ש"ח. בחברת JCS קיבלו העובדים תלושים על סך 400 ש"ח, וחברת RGE העניקה לעובדי "נגה תקשורת" בערוץ הילדים וערוץ הספורט תלושים על סך 350 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אינטרנט: ynet עם 200 שקלים; וואלה! עם 350 שקלים

יובל נתן. אביב חופי
אין בונוס על הרייטינג של "האח הגדול"? יובל נתן, עורך מאקו/אביב חופי

ב-ynet ובאתר Xnet קיבלו העובדים תו-זהב בסכום של 200 ש"ח, זהה לשאר עובדי הקבוצה. באתר NRG מבית "מעריב", כמו עובדי העיתון, קיבלו תלושים על סך 250 ש"ח. באתר הזכיינית "קשת", מאקו, קיבלו העובדים תלושי קנייה על סך 300 שקלים, וסכום זהה קיבלו גם עובדי אתר הספורט ONE. בנענע10 קיבלו העובדים כרטיס שי נטען בסכום של 250 ש"ח. אצלנו בוואלה! קיבלו העובדים תלושים על סך 350 שקלים.

רדיו: גלי צה"ל עם 395 שקלים, ב"קול ישראל" יגיעו ל-700 שקלים

רזי ברקאי. ברני ארדוב
בוקר טוב רזי/ברני ארדוב

גלי צה"ל תעניק השנה לעובדיה האזרחים תלושים על סך 395 ש"ח. הפרילנסרים הקבועים של התחנה, לעומתם, לא יקבלו השנה כל שי לחג. ב"קול ישראל" יעניק ועד העובדים 255 ש"ח מהוועד וסכום של 495 מההנהלה.

ב"רדיו תל-אביב" יעניקו לעובדים תלושים על סך 200 עד 400 ש"ח, לפי הוותק. באקו99 חילקו לעובדים תלושים על סך 250 ש"ח וסכום זהה חולק גם ב"רדיו ללא הפסקה". ב"קול ברמה" יקבלו העובדים השנה תווי קנייה על סך 300 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully