וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT ליוצרים: מחוייבים להמשך פעילות ערוץ 8

10.4.2012 / 11:48

בפגישה לילית בין הצדדים, התחייבה חברת הכבלים להעביר לידי היוצרים מסמך רשמי על התחייבותה שלא לפגוע בהיקף ההשקה ביצירה המקומית בעקבות העסקה העתידית עם סלוצקי

מיישרים את ההדורים? פגישה ראשונה בין נציגי היוצרים לבין הנהלת חברת הכבלים HOT והמפיק חיים סלוצקי, זאת לקראת העברת הפקתו של ערוץ 8 לידי של סלוצקי וסיום החוזה הנוכחי בין HOT לבין "נגה תקשורת" בתום 20 שנה. כידוע, בימים האחרונים זעמו היוצרים על הדרתם מפרטי ההליך החשאי המתקיים בין HOT ובין סלוצקי, והביעו חשש לפגיעה בערוץ ובהיקף ההשקה ביצירה המקומית בעקבות העסקה העתידית.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי אמש (שני) נערכה בשעות הערב פגישה בה נכחו יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT, רינת קליין, מנכ"ל ערוץ הבידור של HOT, חיים סלוצקי, וכן נציגי היוצרים: יו"ר איגוד הבימאים רני בלייר, יו"ר איגוד המפיקים אסף אמיר ויו"ר פורום היוצרים הדוקומנטריים אורי רוזנווקס.

במהלך הפגישה העלו היוצרים בפני מוקדי וסלוצקי את חששותיהם מפני פגיעה בערוץ ובהיקף ההשקעות ביצירה המקומית, והביעו את מורת רוחם מכך שלא היו מעורבים בהליך הנחשב למשמעותי בתעשייה המקומית. עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי בתום הפגישה התחייבה HOT להעביר לידי היוצרים מסמך רשמי מטעמה שיבהיר את מחויבותה לגבי המשך פעילותו של הערוץ.

יו"ר פורום היוצרים הדוקומנטריים, אורי רוזנווקס, אישר לוואלה! ברנז'ה את דבר הפגישה ואמר: "הצגנו מול HOT את הדברים שמדאיגים אותנו והדברים שחשוב לנו שיהיו ברורים אם וכאשר יתבצע המעבר הזה. אנחנו מייצגים ציבור של יוצרים שצריך לקבל תשובות ואנחנו עדיין ממתינים להן".

מזה כמה שבועות שב-HOT מנהלים משא ומתן עם "נגה תקשורת" (מקבוצת RGE) באשר להמשך הפקת ערוצים עבורה, לקראת תום החוזה בסוף השנה הנוכחית. ההסכמים הקיימים נחשבים למיושנים וב-HOT מבקשים לרענן אותם ולצמצם עלויות, במסגרת זו תועבר הפקת ערוץ 8 לחיים סלוצקי. הדיונים בדבר עתיד הפקתם של ערוץ הילדים וערוץ לוגי עבור HOT נמשכים.

מ-HOT לא התקבלה תגובה. חיים סלוצקי סרב להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully