וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל האסטרטגיה הדיגיטלית של אובמה ירצה בישראל

18.4.2012 / 18:44

מייקון פיליפס, יועצו הבכיר לניו-מדיה של נשיא ארה"ב, יפתח את כנס DIGIT 2012 שייערך בשיתוף עם וואלה! ברנז'ה. פיליפס ירצה בנושא "מדיניות הניו-מדיה של הבית הלבן"

מייקון פיליפס, יועצו הבכיר לניו-מדיה של נשיא ארה"ב ברק אובמה, יתארח בישראל. פיליפס ירצה בנושא "מדיניות ניו-מדיה של הבית הלבן", זאת במסגרת אירוע DIGIT 2012, כנס עיתונות אונליין הראשון בישראל, שיתקיים בבית הספר לתקשורת של המרכז הבינתחומי הרצליה, בשיתוף וואלה! ברנז'ה.

מייקון פיליפס משמש כמנהל האסטרטגיה הדיגיטלית של הבית הלבן מאז ינואר 2009. פיליפס הוביל את מדיניות הדיגיטל של הקמפיין של ברק אובמה לנשיאות ארה"ב בזמן שעבד בחברת הייעוץ Blue State Digital. עבודתו פורצת הדרך, במיוחד גיוס תרומות באמצעות פעילות עניפה ברשתות חברתיות, זכתה לשבחים רבים והועתקה על ידי פעילים פוליטיים. פיליפס הוא בוגר אוניברסיטת דיוק (DUKE) בסוציולוגיה ועבד בעבר עבור הסנטור הדמוקרטי המנוח טד קנדי.

כנס DIGIT 2012 יתקיים בבית הספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה בימים שני-שלישי 30/04-01/05. הכנס יתמקד בעתיד העיתונות ויכלול סדנאות, כיתות אמן ופאנלים שיוקדשו לאתגרים התכניים והטכנולוגיים שעומדים בפני העוסקים בעיתונות בפלטפורמות דיגיטליות.

דיקן בית הספר לתקשורת ד"ר נועם למלשטרייך-לטר: "בית הספר לתקשורת שם לו למטרה להוביל את תחום המדיה הדיגיטלית בכלל ועיתונות האונליין בפרט. ההרצאה של מייקון פיליפס בכנס DIGIT 2012 תעניק למשתתפים הצצה נדירה לנעשה בסביבתו של נשיא ארה"ב ובדרך הייחודית בה משווק המסר הפוליטי, המדיני והאישי של הנשיא ברק אובמה באמצעות מדיה דיגיטלית לכל רחבי העולם".

ההרצאה של פיליפס תתקיים ביום ב' 30/04/2012 בשעה 12:15 במסגרת אירוע DIGIT 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully