וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלוצקי: "כמעט כל הפקות ערוץ 8 ייצאו החוצה מהערוץ, והיוצרים יודעים את זה"

27.4.2012 / 12:50

"כל מי שפותח את הפה עכשיו הוא אינטרסנט, ואני לא רוצה להתייחס לאינטרסנטים", אומר מפיק הטלוויזיה חיים סלוצקי בהתייחסו להעברת הפקתו של ערוץ 8 לידיו

"כמעט כל הפקות ערוץ 8 ייצאו החוצה מהערוץ, והיוצרים יודעים את זה. כל מי שפותח את הפה עכשיו הוא אינטרסנט, ואני לא רוצה להתייחס לאינטרסנטים", כך אומר הבוקר (שישי) מפיק הטלוויזיה חיים סלוצקי, בהתייחסו להעברת הפקתו של ערוץ 8 לידיו וסיום החוזה הנוכחי בין HOT לבין "נגה תקשורת" בתום 20 שנה.

בראיון לשי גולדן ושרון כידון ברדיו ת"א 102FM לתוכנית "מייבשים את הביצה", ביקש סלוצקי להרגיע את הסערה סביב המגעים בהעברת הפקת הערוץ. "אני לא מתרגש ממה שחושבים שישה אנשים - זה לא התעשייה. אני 41 שנים במקצוע – הוכחתי את יכולותיי ואני לא צריך להוכיח עצמי מחדש", אמר בהתייחסו להתבטאויות נציגי היוצרים שחששו לעתיד ההשקעה הכספית בהפקות המקור. "אני מבטיח שיהיה ערוץ איכותי לא פחות, והכל יהיה בסדר. כולם יכולים להירגע".

דבריו של סלוצקי, שנמנע עד כה להתייחס באופן פומבי לסוגיה, ממשיכים את הצהרות חברת HOT בנושא. בשבוע שעבר הבטיח סמנכ"ל התוכן של החברה יורם מוקדי ליוצרים כי החלפת הבעלות על הערוץ לא תביא לביטול הפקות הנמצאות באמצע הליך ההפקה שלהן וכי חיים סלוצקי יקבל על עצמו את כל המחויבויות הנוכחיות של הערוץ כלפי היוצרים - בהן גם הפקות שייערכו "בחוץ", כלומר, שלא על ידי הערוץ עצמו.

בנוגע ל"הינשופים", אחת מתכניות הדגל הנוכחיות של הערוץ, סירב סלוצקי להתייחס וכך גם לעניין התוכן העתידי המתוכנן. "האם זה סוג של שפה טלוויזיות שאתה רואה בערוץ שתנהל?" שאל אותו גולדן. "זה לא המקום להתייחס", ענה סלוצקי. "אנחנו נציג מוצר מוגמר לקראת העלייה של הערוץ", אמר.

בראיון התייחס סלוצקי גם למצב הנוכחי בשוק התקשורת. "המצב בימים האלה מאוד קשה, יש בעייה בטלוויזיה הישראלית", אמר. "יש פה מאות ערוצים ועשרות בתי הפקה, יצירת טלוויזיה מדהימה – הבעיה שאין כסף בשוק הזה ובתעשייה הזו. אתם רואים שאף תחנה לא מרוויחה. התעשייה איננה גדלה – שוק הפרסום לא גדל ולכן אין מה שיישא את העלויות הגדולות של תעשיית הטלוויזיה והם הם מפסידים כסף", אמר סלוצקי.

"הרגולציה היא קשה מדי, צריך לפתוח אותה קצת, להיכנס לתוכן שיווקי ולהקל על הזכיינים וחברות ההפקה לעבוד. אנחנו במאה ה-21, הרגולציה במאה ה-19", הוסיף.

עוד התייחס סלוצקי לשמועות כי רון לאודר, בעל השליטה בערוץ 10, עתיד להורות על סגירת הערוץ במידה ולא ייחתם חוזה השקעות עם יריב אלבז, הבוחן בימים אלה את כניסתו לערוץ. "אני מודע לרכילויות האלה", אמר סלוצקי, הנחשב למקורב ללאודר. "לאודר לא אמר את דברו. הוא ויוסי מימן מחזיקים את הערוץ על חשבונם ללא מטרות רווח, האנשים האלה שמו המון כסף לטובת התעשייה הישראלית וצריך למחוא להם כפיים על זה".

"אני לא חושב שהמצב של ערוץ 10 קשור לעניין פוליטי – זה רק עניין של כסף, וחד משמעית אין קשר פוליטי", אמר בהתייחסו לטענות לפיהם קיים לחץ פוליטי להביא לסגירתו של הערוץ. "אם יהיה לערוץ משקיע הוא יפרח – אם לא, אז זו בעיה. כל הפוליטיקאים רוצים עוד תחנת חדשות ועוד ערוץ, גם אם עושים עליהם תחקירים. אני לא חושב שהנהלת ערוץ 10 חשבה באמת שבגלל תחקיר כזה או אחר יסגרו את הערוץ", אמר סלוצקי.

HOT ונציגי היוצרים בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully