וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשבסקי לנתניהו: "סייע במימושו המהיר של הסדר חובות לערוץ"

3.6.2012 / 11:38

מנכ"ל ערוץ 10 הפורש כינס הבוקר את עובדי הערוץ בדסק החדשות לשיחת פרידה, והקריא להם מכתב ששלח לראש הממשלה: "הכנסת משקיעים חדשים היא הכרח קיומי עבור הערוץ"

מנכ"ל ערוץ 10 הפורש יוסי ורשבסקי פנה הבוקר (ראשון) לראש הממשלה בנימין נתניהו במכתב אישי וביקש ממנו לקדם, שוב, את הסדר דחיית החובות של הערוץ בגין דמי זיכיון ותמלוגים. כזכור, חובו של הערוץ למדינה עומד על סך של כ-60 מיליון שקלים והמועד לפירעון הוא סוף השנה הנוכחית.

"כבר לא מעט שנים שערוץ 10 הוא חלק מההוויה הישראלית. הערוץ הצליח לכבוש מקום בלבו של הציור ולהיות מקור לשיח, דיון, תרבות, יצירה ובידור המגיע חינם לכלל הציבור בישראל", פתח ורשבסקי את מכתבו, והזכיר את התניית המשקיעים הפוטנציאלים בשינוי חקיקה על מנת להשקיע בערוץ.

"למרות ההישגים והמקום שקנה בחיי היום יום של ציבור רחב, ערוץ 10 נמצא במצב כלכלי קשה מנשוא והכנסת משקיעים חדשים הנו הכרח קיומי עבור הערוץ", כתב לנתניהו. "מטבע הדברים המשקיעים החדשים מתנים את כניסתם לערוץ בכך שהמשאבים שיקצו יופנו לתנופה של הפקה ויצירה בטלוויזיה".

ורשבסקי ביקש מנתניהו כי יפעיל את סמכותו על מנת לאשר את הסדר דחיית החובות. "ערוץ 10 נותן מענה לערכים מרכזיים בהם דוגלת הממשלה בראשותך: עידוד התחרות, שירות חינם לקהל הצופים, יצירת אלפי מקומות עבודה וגיוס משאבים מחו"ל להשקעה במשק הישראלי. אני פונה אליך בבקשה שתפעיל את סמכותך וכובד משקלך על מנת לסייע במימושו המהיר של ההסדר".

ובתוך כך כונסו הבוקר עובדי הערוץ בדסק החדשות לשיחת פרידה מהמנכ"ל היוצא. ורשבסקי הקריא להם את מכתבו לראש הממשלה ואמר מילות פרידה, ומנכ"ל הערוץ בפועל אשר מינויו אושר ביום חמישי האחרון, יואב הלדמן, נשא גם הוא כמה מילים.

"אנחנו אחראים על הפרנסה של מאות עובדים באופן ישיר ובאופן עקיף על הפרנסה של אלפים נוספים", אמר הלדמן לעובדים. "כמנכ"ל, המשך הקיום של הערוץ הוא הדבר חשוב יותר עבורי, חשוב מכל דבר אחר, וזה מה שינחה אותי. החובה שלי היא להמשיך ולקיים את התחרות גם בעשור הקרוב ומעבר לזה", אמר.

עוד בנושא:
על רקע פרישת ורשבסקי: אבי בלשניקוב מונה לסגן יו"ר דירקטוריון ערוץ 10
"המקום הזה כל כך חבוט, שכל מהלך נוסף שקורה כאן הוא כבר על גבול האבסורד"
אחרי 4 שנים: מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי פורש

משבר בערוץ 10: סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully