וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל אילוצים כלכליים: שי גולדשטיין, אבי נוסבאום ודודו ארז יעזבו את "איזה יום"

3.6.2012 / 19:18

לאחר חופשה בת שבוע תשוב התכנית בפורמט מצומצם של הגשת יחיד על ידי עידו רוזנבלום, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. רן תלם: למרות המצב, הצלחנו לעלות עם פורמט לייט נייט חדש

שי גולדשטיין, אבי נוסבאום ודודו ארז יעזבו את התכנית של זכיינית ערוץ 2 קשת "איזה יום", כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לאחר חופשה בת שבוע תשוב התכנית בפורמט מצומצם של הגשת יחיד על ידי עידו רוזנבלום. בקשת תולים את השינוי במצב הכלכלי בו נתונה תעשיית הטלוויזיה ומוסיפים: "הסיבה לקיצוץ היא גם דרישות רגולטוריות". שלושת המגישים ימשיכו לעבוד על פרויקטים נוספים בקשת.

כזכור, בשבוע שעבר נודע כי הזכיינית תוציא את התכנית "אנשים" לפגרה בשל שיקולים כלכליים, ולא ידוע בשלב זה מתי היא תשוב לאוויר. הסיבה לפי אנשי קשת היא שיקולים כלכליים אל מול המחויבויות הרגולטוריות. "אנשים" נחשבת לזכיינית כתכנית תעודה, ובשלב זה יש לה עודף של סוגה זו בלוח השידורים. הרגולטור אינו מכיר לזכיינית בעודפים ועל כן לא כלכלי להמשיך ולהפיק את התכנית.

"איזה יום" עלתה בקשת במרץ 2012 והשיגה נתוני צפייה של 14.8% בממוצע., נתון הגבוה ב-19% מממוצע הרצועה של ערוץ 2 בשעה הזו. הערב (ראשון) תשודר התכנית האחרונה של "איזה יום" במתכונת הנוכחית. תתארח בה סתיו שפיר, מראשי המחאה החברתית. התכנית תשוב כאמור למסך בשבוע הבא, במתכונתה החדשה. כיום מוכרת התכנית כ"ז'אנר מיוחד", וככל הנראה בכוונת הזכיינית לפעול להכרה בתכנית כז'אנר אחר על מנת להגיע למכסת השידורים הנדרשת ממנה.

רן תלם, סמנכ"ל תכניות קשת מסר: "על אף המצב הכלכלי הקשה, הצלחנו לעלות עם פורמט לייט נייט חדש, המגיב באופן סאטירי לאירועי היום. אני מלא הערכה לשי גולדשטיין, אבי נוסבאום ודודו ארז. מדובר בשלושה אנשים מוכשרים ומצוינים שהולכים איתנו דרך ארוכה וימשיכו להיות חלק מבית קשת. לצערנו , עקב המצב הכלכלי הקשה בה שוררת תעשיית הטלוויזיה ודרישות רגולטוריות שאינן תואמות את המציאות הטלוויזיונית של הערוצים המסחריים, נאלצנו לשנות את מתכונת התכנית באופן מיידי".

  • עוד באותו נושא:
  • קשת
  • רן תלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully