וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מעריב לעובדים: "אנו עומדים בפני תהליך כואב"

19.6.2012 / 20:48

במכתב לעובדי העיתון שתוכנו הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, כתב טל רז כי על ההנהלה להציג בפני הדירקטוריון הצעות להשגת "הקטנה ניכרת מאוד בהוצאות". ההערכות: עשרות יפוטרו

"אנו עומדים בפני תהליך כואב שיהיה כרוך בוויתור על הון אנושי מצוין שעבד איתנו כתף אל כתף, שכם אל שכם, והיה שותף נאמן לדרך". במילים אלה פנה היום מנכ"ל עיתון מעריב טל רז אל עובדי העיתון ובישר להם על גל הקיצוצים הדרמטי הצפוי לעבור על העיתון בתקופה הקרובה.

רז ביסס את מכתבו לעובדים על ההודעה שהוציא מוקדם יותר היום העיתון לבורסה בה הצהיר כי הנהלת החברה תגיש תוך זמן קצר לדירקטוריון הצעות להשגת הקטנה ניכרת מאוד של הוצאות החברה, לרבות באמצעות אפשרויות לשינוי דרך הפעילות של החברה במסגרת תחומי עיסוקה העיקריים הקיימים", זאת מבלי לפרט למה בדיוק הכוונה.

במכתב, שתוכנו הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, כתב רז לעובדים כי "לצערנו, הנסיבות החיצוניות הן כאלה שאין ברירה, זו הדרך היחידה". הצפי הוא כי עשרות מעובדי החברה יאבדו את מקום עבודתם תוך מספר שבועות.

היום הודיעה "מעריב החזקות" לבורסה כי עד שתושלם תכנית ההתייעלות החדשה, החברה לא תמשוך יותר מ-10 מיליון השקלים שהועברו אליה על ידי דסק"ש לפני יומיים כהלוואה, השלישית מאז נרכשה על ידה. בעוד כחודש יתפרסם סקר TGI, וההערכות הן כי נתוני החשיפה של העיתון צפויים לצנוח.

השנה המשיך מעריב לצבור הפסדים, והכנסותיו המשיכו לרדת. ברבעון הראשון של השנה הנוכחית הפסידה החברה 36.6 מיליון שקל וההכנסות עמדו על 65 מיליון שקל בלבד, חמישה מיליון שקלים פחות מהרבעון המקביל בשנה הקודמת. גם גרעון החברה העמיק והוא עומד על 32 מיליון שקלים לעומת 15.7 מיליון ברבעון המקביל בשנה הקודמת.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully