וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל פיטורים במעריב: עשרות עובדים יעזבו את העיתון

20.6.2012 / 9:52

לוואלה! ברנז'ה נודע על מספר עיתונאים שכבר קיבלו זימון לשימוע לפני פיטורים, בהם ותיקים כשלום ירושלמי, אבי אורנן ורון עמיקם. ההערכה: כ-50 עובדים צפויים להיות מפוטרים

יממה לאחר הוראת הדירקטוריון להנהלת מעריב לבצע הליך קיצוצים נרחב בעיתון מעריב, ולוואלה! ברנז'ה נודע על מספר עיתונאים שכבר קיבלו זימון לשימוע, בו הם צפויים לקבל הודעה על הפסקת העסקתם בעיתון. לפי ההערכות, כחמישים עובדים, בכל המחלקות של העיתון, צפויים לקבל זימונים לשימועים.

בן היתר, הפרשן הפוליטי של מעריב שלום ירושלמי, הכותב למוסף לשבת, קיבל זימון לשימוע שלפני פיטורים והוא צפוי לעזוב את העיתון. ירושלמי משמש כפרשן בעיתון מזה כמעט שני עשורים, והוא זומן לשימוע גם בסבב הקיצוצים הקודם שנערך בעיתון לפני כשנה – אולם עורך העיתון החליט לבסוף להשאירו בתפקיד.

כמו כן תופסק ההתקשרות עם נדב איל, עורך חדשות החוץ של ערוץ 10, שכותב מעת לעת מאמרים עבור העיתון ועם השף מאיר אדוני, שכותב את מדור האוכל של מוסף "סגנון" של העיתון. במעריב שקלו גם את הפסקת ההתקשרות עם אראל סג"ל הכותב טור קבוע עבור מוסף השבת, אולם בשלב זה הוא צפוי להישאר בעיתון.

עזיבות גם באגף הספורט של העיתון. פרשן הספורט הוותיק של העיתון, אבי אורנן, צפוי גם הוא לעזוב את מעריב לאחר יותר מעשור. נוסף אליו, קיבל זימון לשימוע שלפני פיטורים גם רון עמיקם – כתב הספורט הוותיק הנמנה על צוות העיתון יותר מעשרים שנה.

אתמול, לאחר שדירקטוריון החברה הורה להנהלת מעריב להציג בפניו תכנית להקטנה ניכרת של הוצאות החברה, פנה מנכ"ל העיתון לעובדים ובישר להם על מהלך הקיצוצים הצפוי. "אנו עומדים בפני תהליך כואב שיהיה כרוך בוויתור על הון אנושי מצוין שעבד אתנו כתף אל כתף, שכם אל שכם, והיה שותף נאמן לדרך", כתב. "לצערנו, הנסיבות החיצוניות הן כאלה שאין ברירה, זו הדרך היחידה".

במעריב אישרו את הפרטים.


david_a@walla.net.il

עוד בנושא:
מנכ"ל מעריב לעובדים: "אנו עומדים בפני תהליך כואב"
היום שאחרי ז'ורנל: שני אנשי מערכת זומנו לשימוע
9 חודשים מהשקתו: מוסף ז'ורנל היומי יבוטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully