וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם בן לעובדי "סדר יום": "או שאני בפנים, או שתפרשו"

23.7.2012 / 8:55

תקרית ראשונה בין המגיש החדש בתוכנית לעובדי המערכת: בן טען כי מגיע לו זמן שידור רחב יותר והתפרץ בזמן הפרסומות על צוות ההפקה. מוקדם יותר הבוקר הפגינו קומץ אנשים נגדו

(עדכון אחרון: 11.30)

יומיים של שידור משותף, ותקרית ראשונה בין מנחם בן לקרן נויבך. גורם ברשת ב' סיפר היום לוואלה! ברנז'ה כי במהלך ההפסקה בין השעה הראשונה של התכנית לשנייה התפרץ בן אל עבר צוות ההפקה של התכנית וטען כי עליו לקבל זמן שידור רב יותר. "או שאני בפנים, או שתפרשו", צעק בן על צוות התכנית. על פי אותו גורם, בן פנה לנויבך שדחקה בו לסיים את דבריו לצורך המעבר לפרסומות, וצעק לעברה: "אם את לא מסוגלת לשבת לידי. אז תקבלי את ההחלטה המוסרית ותצאי מהאולפן הזה". גורם אחר ברדיו סיפר כי "בהפקה נדהמו מההתנהלות", ובמערכת התכנית שוקלים להגיש תלונה באופן רשמי על התנהגותו של בן במהלך השידור.

בתל אביב והפגינו נגד ההחלטה לצרף את מנחם בן להגשת תכניתה של קרן נויבך, "סדר יום". כפי שפורסם אתמול בוואלה! ברנז'ה, בן יגיש בשלב זה את התכנית באופן קבוע ולא מדובר יהיה במגישים מתחלפים כפי שנטען לראשונה.

עם הגעתו למקום של צוות צילום מטעם התכנית "ערב טוב עם גיא פינס", יצא בן מהאולפן לפני תחילת השידור, ניגש אל עבר המפגינים והתעמת איתם אל מול המצלמות. בן כינה את המפגינים "אנשים לא אינטילגנטיים, שטופי מוח כמו בצפון קוריאה" ואמר כי הם "מושפעים מההומו-לסביים". בן תקף גם את הבמאי רני בלייר שנכח בהפגנה, ואמר כי הוא "גאון בתמונות אבל לא מבין במילים", וכי אמיר בן-דוד, שנכח גם הוא במקום, הוא "משת"פ של קשת".

בן אמר כי לקרן נויבך אין התנגדות שישדר לצדה בתכנית, וכי אתמול בשידור הוא היה לחוץ אבל "הרגיש יותר טוב בהמשך". ההפגנה התפזרה תוך זמן קצר, ונקבעה להתכנס שוב ביום רביעי.

עימות בין שומרים למפגינים מול ”קול ישראל”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully