וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא אתר אינטרנט עם עיתון קטן, אלא אתר עם מהדורת פרינט"

31.7.2012 / 19:59

עורך "הארץ" אלוף בן התייחס היום בכנס של עובדי העיתון למהלך שהשיק בחודש שעבר תחת המותג DIGITAL FIRST. בקבוצה מתכננים אירועים דומים בעתיד לטובת "התמקצעות העיתונאים"

חודש עבר מאז הכריזו בקבוצת הארץ על תפיסת העבודה החדשה "DIGITAL FIRST" לפיה הפלטפורמה העיקרית של הקבוצה היא האינטרנט ולא הדפוס – והיום (שלישי) התקיים כנס ראשון לעובדי הארץ בנושא תקשורת דיגיטלית, ובו הושק באופן רשמי המהלך.

באירוע נכחו עובדי הארץ, עכבר העיר והארץ באנגלית, כאשר לעובדי העיתון הכלכלי "דה מרקר" התקיים כנס נפרד. בכנס נאמו עורך הארץ אלוף בן ומנהל חטיבת הדיגיטל ליאור קודנר לצד מרצים אורחים מעולם העיתונות, האינטרנט והמדיה החברתית. "אנחנו לא אתר אינטרנט עם עיתון קטן, אלא אתר עם מהדורת פרינט" אמר בן, אשר ענה ביחד עם קודנר לשאלות העובדים בדבר ההשלכות של התפיסה החדשה על עבודתם. יום העיון עסק בתפיסת המדיה החדשה של הארץ ובתפקידו של העיתונאי ועבודתו בסביבה מרובת פלטפורמות, והוצגו בו בין היתר גם נתונים על היקף פעילות הארץ במדיה החברתית.

מנכ"ל גוגל מאיר ברנד דיבר על היחסים שבין גוגל לבין העיתונאים, עורך מגזין דה-מרקר לשעבר שגיא חמץ המשמש כיום כמנכ"ל "בלינק" לשיווק במדיה חברתית דיבר על החשיבות להפוך את התוכן העיתונאי לוויראלי ברשת, מנכ"ל אידיאולוג'יק ינון לנדנברג דיבר על תהליך השינוי העובר על אמצעי המדיה. עוד נאמו בכנס העיתונאי והבלוגר עידו קינן הכותב לעיתון, בעל הבלוג "חדר 404", ודפנה מאור – עורכת "כלכלה עולמית" בעיתון "דה מרקר".

בקבוצת הארץ מתכננים אירועים דומים בעתיד שמטרתם להביא להתמקצעות גבוה יותר של העיתונאים בכל הקשור לפעילות הדיגיטלית ולעיתונות בעידן האינטרנטי. בקבוצה מתכננים אירועים דומים בעתיד הקרוב שייערכו בקבוצות קטנות יותר, ויהיו בלי אופי של סדנאות לימוד לעיתונאים.

עוד בנושא:
אלוף בן: "עדיין נשמור דברים מיוחדים לדפוס, אבל הדגש יהיה בדיגיטל"
היסטוריה בשוקן: מוסף "גלריה" יעבור לפורמט טבלואיד
סופית: אחרי 4 שנים, ה-Marker Week ו"שישי" יאוחדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully