וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצומים בקול ישראל: תוכניות הדגל יושבתו

31.7.2012 / 22:13

מחר יושבתו השעות השניות של "סדר יום" ושל "הכל דיבורים", והתכנית ?צבע הכסף? לא תשודר, זאת כחלק ממאבק העובדים בהנהלה על הסכמי העבודה ומעבר פעילות הרשות ללוד

עיצומי העובדים בקול ישראל נמשכים, ומחר (רביעי) ישבשו עובדי הרדיו חלקים משתי תכניות הדגל של רשת ב?: השעה השנייה של "סדר יום" והשעה השנייה של "הכל דיבורים". גם התכנית "צבע הכסף" לא תשודר. בנוסף, בשעות העיצומים (9:00-10:00, 11:00-12:00, 16:00-16:30), לא ירשו אנשי הוועד לעיתונאי הרדיו בתל אביב להשתתף בתוכניות הללו או בכל משדר חלופי אחר.

?ועד העובדים, בגיבוי אגודות העיתונאים תל אביב וירושלים, נוקט צעד זה במחאה נגד ההנהלה, על הפגיעה המתמשכת והמתגברת בענייני העובדים העיתונאיים, במקצועם ובשכרם, ועל הפרתו הבוטה של ההסכם שחתמה ההנהלה עם העובדים בדבר מתחם העבודה החדש?, כתבו בוועד העובדים למנהל הרדיו מיקי מירו ולמנהל חטיבת החדשות יאיר קורן.

כזכור, בחודש שעבר שיבשו עובדי הרדיו את השידורים במשך כשבועיים במחאה על מה שכינו "מחדלי ניהול". העובדים טענו שהסכמי השכר שנחתמו איתם אינם יוצאים לפועל, וכי מעבר רשות השידור ללוד יביא לפגיעה בתנאי העבודה שלהם. "במקום לקבל את הפיצויים המגיעים לעיתונאי הרשות בדין, ואת ההטבות שכבר ניתנו לכל עובדי המדינה, נוקטת ההנהלה צעדים חד-צדדיים הפוגעים בעובדים", כתבו אז העובדים.

במסגרת השיבושים בוטלו בין היתר חלקי תכניות, פינות אקטואליה בתכניות שונות, בוטלו מבזקי חדשות ומהדורות חדשות קוצרו. שיבושים אחדים נערכו גם בשידורי הערוץ הראשון, שם הושהתה עבודת חדרי העריכה.

השיבושים הופסקו רק לאחר שיו"ר הרשות אמיר גילת נעתר לדרישתם של ראשי הוועדים להיפגש עמם ולדון בהסכמי השכר, לאחר שנציגי העובדים הופיעו באופן לא מתוכנן בפני הוועד המנהל של רשות השידור.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הנהלת הרשות נחושה ליישם את הרפורמה על כל ההסכמים הכלולים בה ועליהם חתומים גם כל ועדי העובדים והארגונים היציגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully