וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את בסדר?

6.8.2012 / 13:05

גל הצמצומים בקבוצת מעריב הגיע גם למגזינים: לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים אלו נערך קיצוץ דרסטי במשכורות העובדים, וכן בתקציב ההפקה והפרויקטים של "את"

הקיצוצים בקבוצת מעריב שיצאו לפועל בחודש שעבר לא פסחו גם על מגזין האופנה והסגנון של ההוצאה - "את". לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה נערך קיצוץ בתקציבו של המגזין, והדבר בא לידי ביטוי במשכורות העובדים והוצאות הפקה. הקיצוץ הנרחב הביא לשמועות באשר לעתידו של המגזין, אולם בשלב הזה מבהירים גורמים במעריב כי אין כוונה לסיים את פעילותו.

לפי גורמים במגזין, לקראת הגיליון האחרון נערך קיצוץ דרסטי במשכורות העובדים. לחלק מהפרילאנסריות קוצצה המשכורת האחרונה בשיעור של עד מחצית, ועשרות אחוזים קוצצו גם ממשכורות עובדי המערכת. מערכת ההפקה של העיתון עברה תהליך של התייעלות, אשר כלל בין היתר גם קיצוץ בתקציבי ההפקה.

גורם במעריב אומר היום לוואלה! ברנז'ה כ הקיצוץ בתקציב המגזין היה בלתי נמנע, וכי מדובר במהלך שהינו חלק ממהלך כולל יותר של התייעלות וקיצוצים בהוצאות בכלל קבוצת מעריב. כזכור, בחודש שעבר זומנו עשרות עיתונאים ממעריב לשימועים – חלקם פוטרו מהעיתון, אחרים ספגו קיצוץ במשכורתם וההתקשרות עם חלק מהפרילאנסרים הופסקה.

מחלקת המנויים: התחייבות ל-4 גיליונות, בניגוד לשנה שהייתה נהוגה בעבר

במחלקת המנויים של מעריב ממשיכים היום למכור מנויים למגזין "את", עם התחייבות לארבעה גיליונות, בניגוד להתחייבות לשנה שהייתה נהוגה בעבר. לפני מספר חודשים התחלפו עורכות המגזין ואביה בן דוד מונתה לתפקיד תוך שעופרה מזרחי הוותיקה עברה לערוך את המגזין השבועי סגנון. במקביל לחילופים נערך גם שינוי בתדירות התפוצה של המגזין והוא הפך מדו-שבועון לירחון, והחל להתמקד בעיקר באופנה.

מסיבה זו לא קיימים, נכון לעכשיו, נתונים רשמיים באשר להיקף התפוצה שלו וסקר TGI האחרון לא כלל אותו בבדיקה. בשנת 2011 עמדה התפוצה של "את" על 3.9%, נתון ששיקף מגמת עלייה מהשנה הקודמת. גורמים במעריב אומרים שלפי מידע פנימי שברשותם – מגמה זו נמשכת גם כיום.

ממעריב נמסר בתגובה: "אין ולא היה מהלך ייחודי ונפרד ל'את', אלא התייעלות כחלק מצעדי החיסכון של כלל קבוצת מעריב".

david_a@walla.net.il

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully