וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת רשות השידור נכנעה ללחץ: נויבך חוזרת להגיש לבד

8.8.2012 / 16:38

בתום דיון סוער החליטה מליאת רשות השידור כי התכנית ”סדר יום” תישאר במתכונתה המקורית וכי פורמט המגיש ”המאזן” יבוטל, זאת עד לדיון נוסף בנושא בעוד כשבועיים

(עדכון: 18:08)

מליאת רשות השידור החליטה היום (רביעי) כי התכנית "סדר יום" תישאר במתכונתה המקורית. במקביל, החליטה המליאה כי היא מכירה בסמכותה של ההנהלה לערוך, לשבץ ולקבוע את השידורים, רצועת הזמן, המגישים וכל הכרוך בכך. על פי ההחלטה, התוכנית תישאר במתכונתה המקורית וועדת התוכן של המליאה תתכנס בתוך כשבועיים לדיון סופי בנושא.

המליאה התכנסה היום לדיון שלא מן המניין שנקבע מראש ואליו הוזמנו גם קרן נויבך ועורכת תוכניתה מירית הושמנד, ובמרכזו עמדה סוגיית המגישים ה"מאזנים" ב"סדר יום". בדיון נכחו חברי המליאה וכן יו"ר הרשות אמיר גילת.

"מליאת רשות השידור קיימה היום דיון ענייני, מקצועי ונטול פניות שבו ניתנה זכות הדיבור לכל מי שרצה להביע את עמדתו מתוך הרשות ומחוצה לה", אמר גילת, "כל הגורמים שנכחו בדיון היו קשובים לרוח הדברים שנאמרו בו, וכולם מאוחדים במשימה החשובה של הצעדת רשות השידור קדימה. בכוונתי לכנס בקרוב את ועדת התוכן לדיון בנושא".

במקביל, המשיכה היום המחאה נגד מהלכי הרשות גם בשטח, ומחוץ לבית רשות השידור הפגיני פעילי המאבק.

"מיקי, ירדת מהפסים"

מוקדם יותר היום, עוד טרם התכנסה המליאה להצבעה, נערך דיון סוער במהלכו תקף אלישע שפיגלמן, נציב תלונות הציבור לשעבר ברשות השידור, את מנהל קול ישראל, מיקי מירו, ומנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם. לדברי שפיגלמן, "הנהלת רשות השידור פועלת בנקמנות אישית, כמו המנכ"ל לשעבר שטיפח אותם. מי אתם בכלל? מיקי, ירדת מהפסים להגיד שנויבך לא אחראית".

דני זקן, יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, הגיב היום על ההחלטה ואמר: "מליאת רשות השידור הצילה את כבודה של רשות השידור. אני מקווה שהמנהלים יפנימו את הלקח ויבינו שהשימוש בסמכויותיהם חייב להיות מקצועי ושקוף, ויתנהלו מעכשיו בהידברות עם העורכים והמגישים".

ברשות מסרו בתגובה לדברי שפיגלמן כי "הם לא ראויים להתייחסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully