וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב הלדמן: "השרים הרלוונטיים מתחבאים?

15.8.2012 / 17:51

יום אחרי הפצצה שהטילה הרשות השנייה בדמות חילוט הערבויות, מנכ"ל ערוץ 10 מפנה את הביקורת נגד הממשלה: ?אנחנו רצים כבר שנה משר לשר וממשרד למשרד ופשוט מורחים אותנו"

המנכ"ל בפועל של ערוץ 10 יואב הלדמן כינס היום (רביעי) פגישת עובדים, זאת בעקבות החלטת הרשות השנייה אתמול על חילוט ערבויות ערוץ 10 וזכיינית ערוץ 2 רשת בתחילת החודש הבא. את עיקר הביקורת הפנה הלדמן כלפי שרי הממשלה אשר לטענתו מתעלמים במופגן ממצבו של הערוץ. "אנחנו רצים כבר כמעט שנה משר לשר וממשרד למשרד ופשוט מורחים אותנו", אמר לעובדים. "אנחנו מבקשים דבר פשוט ולגיטימי - הסדר תשלומים, וכל מי שרלוונטי לעניין, שר התקשורת ושר האוצר, מסיר אחריות".

במסדרונות הערוץ הרוחות סוערות. גורם בערוץ 10 אמר היום בכעס לוואלה! ברנז'ה כי זה תקופה ארוכה שאנשי הערוץ מבקשים להיפגש עם שר האוצר ואנשיו, אולם פניותיהם נדחו בשל "חוסר זמן" או לא נענו כלל. אין זו הפעם הראשונה בה מגנה הלדמן את האוצר לאור התנהלותו בנושא ערוץ 10 בפרט ושוק הטלוויזיה בכלל. בחודש שעבר התייחס להחלטת המשרד להעניק סיוע לגופי תקשורת זרים שפועלים בארץ ואמר כי "אנחנו מבינים שבמשרד האוצר ישבו ועשו ניתוח כלכלי מעמיק, וגילו שמבחינה כלכלית עדיף למדינת ישראל לא לחזק ולהציל תעשייה שמזרימה באופן קבוע כל שנה מאות מיליוני שקלים לשוק ההפקות, ובמקום זה להפנות את המשאבים הציבוריים לחלומות הוליוודיים. באוצר כנראה הגיעו למסקנה שעדיף להרוג את הציפור שביד, ועם הכסף לקנות רשת כדי לנסות לתפוס ציפורים מהעץ".

גם ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה פנתה בנושא למשרד האוצר – אך לא קיבלה כל מענה. "מספיקה אמירה ברורה אחת משר האוצר או משר התקשורת בעד הסדר תשלומים כדי להתחיל לצאת מהבוץ הזה", אמר היום הלדמן. ?אין לנו טענות לרשות השנייה, הם עושים את עבודתם, הם נדחקו לצעד חמור כזה בגלל שהשרים הרלוונטיים מתחבאים".

אתמול, לאחר הודעת הרשות השנייה על ההחלטה לחלט את ערבויות הערוץ, בסך 64 מיליון שקלים, שלח הלדמן מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ודרש את התערבותו המיידית. "בפני הגורמים הרגולטוריים מונחות מספר הצעות קונקרטיות להסדרי תשלום, ורק סחבת מונעת התכנסות לפתרון מיידי", כתב. "אדוני, הגענו לרגע האחרון ועל כן נדרשת התערבותך המיידית להנחות את שר האוצר ושר התקשורת לחדול מהסחבת ולהפעיל לאלתר את סמכותם לקבוע הסדר לתשלום החוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully