וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים על הבית: עובדי ערוץ 10 מתכוננים לשורת הפגנות

17.8.2012 / 15:37

החל ממוצאי שבת עובדי הערוץ יתייצבו במשמרות מחאה מול בתיהם של ראש הממשלה, שר האוצר ושר התקשורת במטרה להפעיל עליהם לחץ למצוא הסדר חקיקתי לפריסת חובות הערוץ

עובדי ערוץ 10 יתחילו במוצאי שבת בצעד הראשון במאבקם למען גיבוש הסדר תשלומים לפרעון חובם למדינה העומד על סך 60 מיליון שקלים, וזאת במטרה למנוע את חילוט הערבויות של הערוץ עליו החליטה השבוע מועצת הרשות השנייה. החל ממוצאי שבת עובדי ערוץ 10, חדשות 10 ונענע10 יתייצבו במשמרות מחאה מול בתיהם של ראש הממשלה, שר האוצר ושר התקשורת וזאת במטרה להפעיל עליהם לחץ להביא למציאת פתרון שיאפשר את המשך קיומו של הערוץ - אשר הליך חילוט הערבויות שלו, המתוכנן לתחילת חודש הבא, עלול להביא לצמצום הפקות התוכן שלו למינימום האפשרי ולמהלך נוסף של הסרת תכניות ופיטורי עובדים.

כחמישה עובדים יתייצבו החל משמונה בערב מוצאי שבת מול ביתו של משה כחלון בעתלית, של יובל שטייניץ במבשרת ציון ומול בית של בנימין נתניהו בקיסריה וידרשו את התערבותם המידיית. "זה הצעד הראשון במאבק הלא מתפשר שננהל בכדי שיתחילו איתנו במגעים לגיבוש הסדר תשלומים לפרעון החוב", אומרים בערוץ. "אנחנו מצפים מראש הממשלה להתערב בדחיפות ולהורות לשר האוצר ושר התקשורת להפסיק את הסחבת ולאפשר הסדר של פרעון מלא של החוב בתשלומים. אנחנו דורשים משרי האוצר והתקשורת להפסיק להתחבא ולהתנהג כאילו שמישהו מבקש מהם למחוק חוב. הסדר של תשלומים זה דבר מקובל, פשוט והגיוני. יש שבועיים - וזה מספיק זמן להגיד 'כן'", כך אנשי ערוץ 10.

אתמול אמר שר התקשורת כי הוא "מאמין כי יימצא פתרון" לבעיית הערוץ, וכי אפשר "להבין את משרד האוצר" על ההחלטתו לפעול לחילוט הערבויות. בערוץ 10 האשימו את האוצר בהתעלמות מבקשותיהם לסיוע במציאת פתרון, ומנכ"ל ערוץ 10 בפועל יואב הלדמן, אשר פנה בנושא גם לראש הממשלה, האשים את השרים הרלוונטיים בכל שהם "מסירים אחריות".

גורם בערוץ אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי בימים הקרובים ייערכו דיונים פנימיים בערוץ בדבר המשך פעולות המחאה, במסגרתם נשקלת גם האפשרות להקרנת תשדירי שירות שיסבירו לצופים את מצבו של הערוץ ויקראו לשרים הרלוונטים להתערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully