וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטאלנטים בחוץ: הצצה ראשונה לקמפיין של ערוץ 10

22.8.2012 / 19:04

בקמפיין שהפיק ועד עובדי הערוץ אשר מחר יחלו בהפצתו, מופיעים רק "עובדים מהשורה" על מנת לעורר הזדהות בקרב הציבור עם איום הסגירה. צפו בסרטון שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה

יח"צ - חד פעמי

(הפקה: טל רימון)

"ב-2 לספטמבר כולנו בפשיטת רגל", זה המסר שמבקשים היום עובדי ערוץ 10 להבהיר לציבור, לקראת הפצה ויראלית של סדרת סרטונים המציגה את עובדי הערוץ – אלה שפניהם אינם נראים על המסך. בסרטונים לא יופיעו הטאלנטים של הערוץ ולא יופיעו בכירים, אלא עובדים "מהשורה" כדי לעורר הזדהות בקרב הציבור עם איום הסגירה שעלול להביא לפיטוריהם של כ-460 מעובדי הערוץ המועסקים בו באופן ישיר, ולאיים על מקום עבודתם של אלף נוספים המועסקים בו באופן עקיף.

"סרטוני העובדים שהכנו נועדו להציג בפני הצופים את הפנים הפחות מוכרות שמאחורי מסכי הערוץ", אומר הכתב הכלכלי של ערוץ 10 מתן חודורוב, נציג ועד העובדים של הערוץ. "ההורים האלה, שרובם מרווחים פחות מ-8,000 שקל בחודש, הם הראשונים שייפגעו אם השרים הרלוונטיים לא יתעוררו מתרדמתם ויאפשרו את הסדר התשלומים שיציל את הערוץ". בימים הקרובים צפוים העובדים להעלות לרשת סרטונים נוספים שיציגו את שגרת העבודה בערוץ ואת חיי היום יום של העובדים ממגוון מחלקות ותפקידים בחברה. "אנחנו מקווים שגם נתניהו יצפה בסרטונים ביו-טיוב", אומר חודורוב.

בתחילת המאבק למען המשך פעילותו של הערוץ, נשקלה האופציה להשתמש במסך ולשדר בו תשדירי שירות והסברה למצב הערוץ וקריאה להתערבות ממשלתית. בשלב זה, לא מאשר מנכ"ל הערוץ בפועל יואב הלדמן שימוש שכזה במסך – אולם סרטונים רלוונטיים בהשתתפות בכירים בערוץ הוכנו למקרה שיהיה בהם צורך. מחר, בשעה 10:00, תתקיים הפגנה מטעם הסתדרות העובדים ועובדי הערוץ אל מול קרית הממשלה.

עוד בנושא:
בעקבות בקשת עיני: דירקטוריון ערוץ 10 יקפיא את הפיטורים
עמותת "לדעת": "יש לתת לערוץ 10 להיסגר"
ערוץ 10: 56% מהעובדים מרוויחים פחות מ-8,000 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully