וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות מפגינים מול בית רה"מ נגד סגירת ערוץ 10

30.8.2012 / 12:30

הבוקר הגיעו כ-300 מעובדי הערוץ ומשפחותיהם בהסעות מאורגנות מבית הוורד אל ביתו של נתניהו בירושלים, וקראו קריאות בגנותו בהן "ביבי מנסה לסגור ערוץ בישראל"

צילום: קובי נתן עריכה: טל רזניק קריינות: דוד ורטהיים

עובדי ערוץ ממשיכים למקד את מאבקם למען המשך פעילותו של הערוץ בראש הממשלה בנימין נתניהו, והבוקר (חמישי) הגיעו כ-300 עובדים מערוץ 10 ונענע10 בהסעות מאורגנות מבית הוורד אל מול ביתו שבירושלים. המפגינים חסמו את הכביש מול ביתו של נתניהו וקראו קריאות ישירות בגנותו, בהן "נתניהו לא אוהב תקשורת", ו"ביבי מנסה לסגור ערוץ בישראל".

מנהל התפעול ומשאבי האנוש בערוץ, דוד אוחיון, אמר כי נתניהו הוא "פחדן" וכינה אותו "ראש כנופיה". מתן חודורוב, הכתב הכלכלי ויו"ר ועד העובדים של ערוץ 10, קרא לנתניהו להתערב באופן מיידי. "אם לא תתערב עכשיו כדי להציל את ערוץ 10, אלפי משפחות יגיעו ללשכות האבטלה והתקשורת הישראלית תחזור שנות דור אחורה", אמר חודורוב בדברים שנשא. "לא ניתן לנקמנות ולחיסולי החשבונות שלך להחשיך ערוץ עצמאי וביקורתי עם מעל מיליון צופים ביום, ונעשה הכל כדי להמשיך לשדר גם כשזה לא נוח לך".

"זהו לא רק מאבק על ערוץ 10, זה מאבק על התקשורת כולה", אמר חיים הר-זהב מהחדשות המקומיות. "על היכולת שלנו לסקר את כשלי העורף לקראת מלחמה, על החינוך שניתן לילדים שלנו. אני מודיע בשם כולנו העיתונאים מכלי התקשורת הנוספים: לא ניתן לסגור את ערוץ 10!". מתן חודורוב, יו"ר ועד עובדי חדשות 10 קרא לבנימין נתניהו: "התחלת עם רשות השידור, אתה ממשיך עם גלי צה"ל, העיתונות הכתובה מתרסקת ואתה סוגר את ערוץ 10. איפה האידיאלים הנאצלים על תחרות חופשית כשמדובר בשוק התקשורת? אלף משפחות נוספות למעגל האבטלה. בכל מקום הממשלה מגיע להסדרים להצלת מקומות עבודה. בערוץ 10 לא. זאת לא סתם טעות – זאת מדיניות."

חודורוב קרא להנהלת הערוץ שלא לשלוח את מכתבי הפיטורים לעובדים והוסיף: "עמדתנו כוועד נחוש מתמיד. אף עובד לא ייקח מכתבי פיטורים - או שיפטרו את כולנו ויחשיכו את המסך, או שאף עובד לא יפוטר".

עובדי נענע10, המונה כ-90 איש, הגיעו גם הם להפגנה היום. כתב האתר דורון נחום אמר בהפגנה: "במדינה דמוקרטית יש רגעים בהם צריך לקבל החלטות קשות, אבל סגרה היא פגיעה בדמוקרטיה. נענע10 מלוות את המאבק הזה מתחילתו ועד לרגע שבו הערוץ יסדיר את חובותיו.

מבין בכירי הערוץ נכחו במקום מנכ"ל הערוץ בפועל יואב הלדמן ומנכ"ל חדשות 10 בפועל אורי רוזן. לפי גורם שנכח בהפגנה – הלדמן נצפה נכנס לביתו של נתניהו, באישור אנשי האבטחה של המקום.

עוד בנושא:
גמר הישרדות: עובדי ערוץ 10 העבירו מסרים נגד סגירתו
ברק: "הממשלה צריכה לאפשר לערוץ 10 פרק זמן נוסף לשלם את חובו"
היום שהיה בערוץ 10: פריצה ל"לילה כלכלי" ושלטים מאחורי דסק החדשות במהדורה

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully