וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מעריב יקבלו החודש רק שליש משכרם

6.9.2012 / 15:38

"נעשה מאמץ מיוחד כך שניתן יהיה לשלם את שני השלישים הנותרים לפני ראש השנה", מסר מנכ"ל העיתון טל רז לעובדים. ובתוך כך, בעיתון דורשים 72 מיליון שקלים עבור בית הדפוס

מנכ"ל מעריב טל רז הודיע היום לעובדי העיתון כי יקבלו רק שליש ממשכורת חודש אוגוסט, ואת יתר הסכום יקבלו רק לאחר שהעיתון יקבל את ההלוואה – מועד שאינו ידוע בשלב הזה. "אני יכול להבטיח לכם כי נעשה מאמץ מיוחד כך שניתן יהיה לשלם את החלק האמור לפני ראש השנה", מסר רז במייל שהעביר לעובדי החברה.

בהנהלת מעריב הוחלט כי חברי ההנהלה, בכירי העיתון והמערכת יידחו את תשלום מלוא שכרם למועד מאוחר יותר, ככל הנראה רק לאחרי תקופת החגים. "הנהלת מעריב ובעלי המניות עושים ככל שניתן על מנת לשלם את מלוא שכר חודש אוגוסט עד ערב ראש השנה", הבטיח רז לעובדים. לאחרונה אישר דירקטוריון מעריב הזרמה של 15 מיליון שקלים לחברה.

ובתוך כך מודיע היום לבורסה בית הדפוס של מעריב, "לוין אפשטיין", כי שטחו אשר נמצא באזור התעשייה בבת-ים יוצא למכירה. העסקה כוללת את בית הדפוס על שטח של 5,000 מ"ר ושטח בגודל של 18 דונם. מחיר המינימום להצעה הוא 72 מיליון שקלים, וההערכות היא כי שווי השטח התעשייתי, אשר ככל הנראה ניתן להסב אותו לשטח מגורים, יכול להגיע ל-200 מיליון שקלים.

בבית הדפוס מועסקים כ-150 איש, ובמערך ההפצה של העיתון מועסקים עוד כ-950 איש. ההערכות הן כי עם מכירת בית הדפוס והפסקת הדפסת המהדורה היומית - יפוטרו כמעט כל העובדים הללו.

במעריב בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully