וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר חפץ: "מעריך שרוב העיתונאים ימשיכו במעריב"

עורך "מעריב": "אני לא מכיר את שלמה בן צבי אבל אני כן מכיר את העיתון 'מקור ראשון' ולפי מה שהוא אומר העיתון מאוזן". דני יעקובי: "אין מדובר על איחוד בין שני העיתונים"

ניר חפץ, עורך "מעריב", הגיב הבוקר בראיון לגלי צה"ל על עיסקת המכירה של "מעריב" לשלמה בן צבי, הבעלים של "מקור ראשון". חפץ אמר כי "אני מבין שבעקבות העיסקה 'מעריב' ניצל, אני מעריך שכמה מאות עובדים, מרביתם עיתונאים, ימשיכו לעבוד ולגבי היתר זה יתברר בהמשך".

- הוכח שלהיות בעלים של עיתון בישראל צריך להיות מאוד מאוד עשירים. האם שלמה בן צבי הוא בכלל בליגה הזאת?
"נוחי דנקנר באמת בשנה האחרונה היה זה שהחזיק את 'מעריב' בחיים. וזה כי הוא האמין שאפשר להעמיד קבוצת תקשורת על הרגליים בלי להזדקק לתמיכה. אני לא מכיר את שלמה בן צבי אבל אני כן מכיר את העיתון 'מקור ראשון' ולפי מה שהוא אומר העיתון מאוזן ואנחנו יודעים שזה עיתון איכותי אז ייתכן שהוא יצליח".

- עד היום ההשקעות שלו בתקשורת לא הצליחו במיוחד.
"אני מקווה שהוא יצליח במעריב. אני רוצה להיות אופטימי".

- יש לו אג'נדה ברורה. אתה רואה מצב ש'מעריב' הופך להיות עיתון עם קו פוליטי ברור?
"אני לא הדובר של בן צבי ולא מכיר מספיק את כוונותיו. אני מעריך שכוונותיו טובות. אתה צריך לשאול אותו לאיזה כיוון הוא ייקח את העיתון".

- אתה תמשיך בעיתון?
"מוקדם מדי לדעת. מה שמטריד אותי בימים הקשים האלה הם העובדים. בתוך הספקטרום הציוני כל אחד יעשה את השיקולים שלו. בסך הכל יש לי הרגשה טובה לגבי העניין הזה".

"בשלב הנוכחי ימשיך מעריב לצאת בצורתו הנוכחית"

הבוקר התראיין ל"מה בוער" גם יו"ר דירקטוריון מעריב, דני יעקובי, אשר התייחס לעסקת הרכישה הצפויה. יעקובי אמר שבשלב הנוכחי ימשיך מעריב לצאת בצורתו הנוכחית כעיתון יומי במקביל ל"מקור ראשון" והוסיף כי "אין מדובר על איחוד בין שני העיתונים". לדברי יעקובי, "השבוע ההסכם צריך להיחתם ועל זה אנחנו עמלים. יש הרבה פרטים טכניים ומעשיים שהצדדים צריכים לסגור אותם".

לעניין העובדים, אמר יעקובי כי 400 מהם יועסקו אצל בן צבי, ובשלב הראשון לא יפוטרו עובדי הדפוס וההפצה אשר מניינם עומד על כ-1,100 איש. יעקובי לא התייחס לצפוי למאות הנותרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully