וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנז'ה: סדר היום שהכתיבה "סדר יום" השנה

העזיבה של יעקב אילון, פרשת "סדר יום" והתביעה של "האח הגדול": אלה היו הכתבות הכי נצפות בוואלה! ברנז'ה השנה. למה בעצם, ואיזה עוד אייטמים אהבתם בתשע"ב?

«object width="466" height="350"»«param name="movie" value="http://mm.walla.co.il/archive/1361142-28.swf
"»«/param»«param name="allowFullScreen" value="true"»«/param»«param name="allowScriptAccess" value="always"»«/param»«embed src="http://mm.walla.co.il/archive/1361142-28.swf
" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="466" height="350"»«/embed»«/object»

גיא זוהר התפטר מהגשת "השבוע"

שנה בדיוק עברה מאז הישיר גיא זהר מבט אל הצופים, אמר "יש לעצור ולהרים דגל שחור", והתפטר מהגשת "השבוע". פרשת ההתנצלות הכפויה של אנשי חדשות 10 בפני ענק ההימורים ומו"ל העיתונות המצליח שלדון אדלסון הייתה האייטם הנצפה ביותר מאז בוואלה! ברנז'ה כיוון שהיא מגלמת בתוכה את כל מה שעיתונאים חיים בצילו ולא רק בערוץ 10: השפעה של בעלי הון על תוכן חדשותי, סירוס של העיתונות החוקרת, איום בסגירת השלטר, ובעיקר השפלה פומבית.

לכתבה

ברשות השידור שוקלים להוריד קרן נויבך מסדר יום "לא עוברת מסך"

פרשת "המגישים המאזנים" בתכנית הדגל של קול ישראל "סדר יום" התחילה, כבר הספקנו לשכוח, עוד בשנה שעברה. יד נעלמה או לא נעלמה מבקשת להחליש עיתונאי דעתן שייתכן וגורם אי נחת לממונים עליו ועל מנהליו ועל הממונים עליהם ועל אלה שמעליהם. הדחות לא מנומקות לצד מינויים לא מנומקים, טענות להתערבות פוליטית, חריגות שכר וטענות להטיית מכרזים: הכותרות שמנפקת רשות השידור הן הוכחה לכך שיש לפחות גוף אחד בישראל שיש בו משהו יציב.

לכתבה

משפחת שליט לתקשורת: עיזבו את מצפה הילה

"ברור לנו שחלקה של התקשורת הישראלית בהחזרתו של גלעד לביתו הוא רב", פנו בלשון המעטה קיצונית בני משפחת שליט לעורכי מהדורות החדשות, וביקשו מהם לסלק את צוותיהם מחצרם ולהחזירם לתל אביב. ההודעה הכניסה את מערכות החדשות באופן מידי למעין "לימבו שליט" – אם עד לאותה נקודה היה גלעד שליט אייטם למדור החדשות, הישארות בחצר המשפחה הופכת אותו לאייטם במדור הסלבס. חודשיים עברו, וגם זה קרה.

לכתבה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יעקב אילון עוזב את ערוץ 10

כאשר בארזים של התקשורת נופלת שלהבת - זה מעניין במיוחד את אזובי הקיר. אבל בימים האחרונים של יעקב אילון בערוץ 10 הוא היה יותר כמו ברוש, לבדו, באולפן JCS הקטן והחנוק עד שנמאס לו מהעליות לירושלים והודיע על פרישה. לא שמענו ממנו מאז, אבל הנבואה שלו עדיין מהדהדת: אילון אמר שהפרקטיקה אווילית, שהזמני הוא קבוע ושתנאי העבודה בערוץ 10 בלתי אפשריים. הכל נותר נכון בחודשים שעברו מאז, אבל חייבים להודות שהדבר הנכון ביותר שהולידה פרישתו זו תמר איש שלום.

לכתבה

האח הגדול תובע שלושה מיליון מסער שיינפיין

סביר להניח שאם אנשי קשת ואנשי ידיעות אחרונות היו יכולים להילחם עם כדורי מתכת במקום עם כדורים פסיכיאטריים הם היו עושים את זה. בקשת כיוונו בתחילה את הארטילריה אל שיינפיין, רק חייל אחד בלוח השחמט ובמלחמת הרייטינג. טענו שהוא מוציא את דיבתם, שהוא סוחט ושהוא ממורמר – אבל בהמשך שלפו בידיעות מתמודדים נוספים שטענו כי ההפקה סיממה גם אותם והכו את קשת שבוע אחר שבוע. שיינפיין וקשת נמצאים היום בהליכי גישור, אבל על הפגיעה במוניטין, במותג ובאמינות הפורמט – ייקח לקשת עוד הרבה זמן לגשר.

לכתבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully