וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלסון על "ישראל היום": "אנחנו יותר מדי הוגנים"

24.9.2012 / 17:37

בראיון נדיר שהעניק המיליארדר האמריקאי ל"פוליטיקו" התייחס שלדון אדלסון גם לעסקיו בישראל – בהם החינמון "ישראל היום": "הבעיה בחינוך ובתקשורת היא שכולם נמצאים בשמאל"

המולטי מיליארדר האמריקאי, שלדון אדלסון, העניק ראיון נדיר לאתר "פוליטיקו" ובו התייחס לסוגיית תרומות הענק שלו למתמודד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית מיט רומני, ובין היתר גם לעסקיו בישראל – בהם החינמון "ישראל היום".

"אנחנו יותר מדי הוגנים", הגיב איל ההון היהודי, בן 79, בעוקצנות לשאלת המראיין, שהציג בכתבתו את "ישראל היום" כ"עיתון שמרני אשר הוא, כמו רומני, תומך עד מאוד בראש הממשלה בנימין נתניהו". אדלסון הסביר את המניעים להקמת העיתון: "היה בכוונתנו לעשות אותו הוגן ומאוזן כיוון ששאר העיתונים נמצאים הרחק בשמאל. הבעיה בחינוך ובתקשורת היא שכולם נמצאים בשמאל".

שלדון אדלסון, שהונו האישי מוערך ב-25 מליארד דולרים, השקיע עד עכשיו במועמד הרפובליקני לנשיאות יותר מ-70 מיליון דולרים – יותר מפי שלושה מהאדם שתרומתו למועמד לנשיאות בארצות הברית הייתה עד היום הכי גבוהה אי-פעם, ובכוונתו להשקיע עוד עשרות מיליונים נוספים. הוא מדורג במקום ה-14 ברשימת עשירי ארצות הברית. בכתבה מצוין כי "אם רומני אכן ייבחר לתפקיד, הוא יהיה לאדלסון בעל ברית רב עוצמה בשתי הסוגיות בהן הוא מתעניין יותר מכל: ביטחונה ושגשוגה של ישראל, וההתנגדות לארגוני עובדים.

"עבור חלק מהאנשים אדלסון מייצג את נצחונו של היזם הפרטי ואת הקפיטליסט הכל יכול – כזה שמסוגל לפקד, כאשר הוא רוצה, על על קהל המורכב מרבים מהאנשים החשובים ביותר במדינה. עבור אחרים הוא האיש הרע מתוך סרט של ג'יימס בונד – מניפולטור סופר-עשיר נכלולי וערמומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully