וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניים אוחזין בשליט

14.10.2012 / 17:09

לאחר שבשבוע שעבר החליטו בערוץ 10 לשדר טיזר לראיון עם גלעד שליט מתוך הסרט אודותיו, שוקלים בערוץ להקדים את שיבוצו בשל החשש מראיון של חדשות 2 עמו לפני המועד שנקבע

בערוץ 10 שוקלים להקדים את שידור הסרט הדוקומנטרי "גלעד שליט – אל מול המצלמה" הכולל ראיון עם גלעד שליט, זאת לאור מידע שהגיע לידיהם לפיו בחברת החדשות של ערוץ 2 עושים מאמצים לקיים ראיון עמו לפני מועד השידור - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסרט מתוכנן להיות משודר ביום רביעי הזה, יום השנה לשחרורו של החייל החטוף, ובערוץ כבר החלו בקידומו: פעמיים שודר קטע מתוך ראיון שהעניק שליט ליוצרת הסרט טל גורן ופרומואים לקראתו משודרים בערוץ מאז יום חמישי.

בערוץ 10 שמחו על כך שיום השנה לשחרורו של שליט משבי החמאס נופל על יום השידורים של רשת, זכיינית ערוץ 2 אל מולה מרכז הערוץ את עיקר מאמציו על המסך. במידה ואכן ייוודע כי חברת החדשות הצליחה לתאם עם משפחת שליט ראיון שישודר מחר או מחרתיים, יוקדם כאמור שידור הסרט והוא יוצב מול הפריים טיים של הזכיינית קשת. במקרה כזה יקדמו בערוץ 10 את השידור באמצעות תשדירי רדיו.

שידור ראיון ראשון עם גלעד שליט הוא הישג עיתונאי משמעותי עבור הערוץ, אולם הוא מסב מורת רוח רבה הן בקרב המתחרים והן בקרב משפחת שליט. כאשר החלו צילומי הסרט הדוקומנטרי לא הייתה כל ערובה לכך שגלעד שליט יעניק ראיון מצולם ליוצרת הסרט, אולם לפי אנשי ערוץ 10, הוא העניק את הראיון ביוזמתו בזמן ששהה בביתה של גורן בתל אביב ויצא עמה לבלות בעיר.

תמי שינקמן: "הסיכום היה שהשידור יקבל אישור מלא של המשפחה"

אביו נעם שליט הבטיח כמה פעמים כי לא יינתן לאף גוף תקשורת ראיון בלעדי עם גלעד שליט ולא תותר כל קדימות בנושא הזה, ולאחרונה הדגיש כי בנו אינו מעוניין להעניק כל ראיון לתקשורת בשלב זה - אולם הראיון שהעניק לסרט הדוקומנטרי הותיר בידי ערוץ 10 את הזכויות להחליט כיצד ומתי הוא ישודר. בערוץ אמרו לקראת סוף השבוע כי דחו את מועד השידור כמה פעמים, לבקשת נעם שליט, וכי "התחייבויות שנתן נעם שליט לגופי תקשורת אחרים לצרכיו הוא אינם סיבה מספקת לדחות שוב את השידור של הסרט".

"ליוצרות הסרט הייתה האפשרות להיכנס לחיי למשפחה ולעשות צילומים איתם באופן חופשי כאשר הסיכום היה, ואין על כך מחלוקת, שכשאשר זה יועבר לשידור זה יהיה באישור מלא של המשפחה", אמרה היום לוואלה! ברנז'ה תמי שינקמן ממשרד יחסי הציבור רימון-כהן-שינקמן שליווה את המשפחה אל מול גופי התקשורת עד למועד החזרתו לישראל. "בשלב מסוים ערוץ 10 רצו לשדר את הסרט אבל המשפחה לא אישרה את זה והטילו וטו ולכן השידור נעצר. בסופו של סוכם כי רק בהנחה שגלעד יתראיין לערוץ אחר - תהיה אפשרות לערוץ 10 לשדר את הכתבה או את הסרט שהוכן. למיטב ידיעתי ולפי מה שאמר נועם שליט, גלעד התנגד לשידור מוקדם של הראיון איתו".

מערוץ 10 ומחברת החדשות של ערוץ 2 לא נמסרה תגובה לדברים.

עוד בנושא
ערוץ 10 שידר קטע מראיון עם גלעד למרות התנגדות נעם שליט
שליט על השבי: "ציירתי את מצפה הילה כדי להיזכר"
לראשונה מאז השבי: גלעד שליט חוגג יום הולדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully