וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל רוזן ובן כספית - בין הזוכים בפרס הרדיו של כנס אילת

25.10.2012 / 9:54

בין הזוכים הנוספים: "תוכנית הבוקר של ישראל" עם סלוצקי ודומינגז ברדיו 102 FM, פרס שדר הרדיו המצטיין למולי שפירא מגלי צה"ל. הפרסים יוענקו לזוכים בכנס אילת הקרוב

אגודת העיתונאים בתל אביב, הכריזה הבוקר (חמישי) על הזוכים בפרסי הרדיו לשנת 2012, שיוענקו במסגרת כנס אילת לעיתונות. פרס הרדיו לתוכנית האקטואליה הטובה ביותר ניתן לעמנואל רוזן ובן כספית ברדיו 103 FM. מנימוקי אגודת העיתונאים: "השניים מביאים לתכנית את הניסיון הרב והידע שלהם בנושאים אקטואליים. הם מביאים לידי ביטוי ברדיו את כושר הביטוי שלהם שבולט גם בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה. הם משלימים אחד את השני ומבטאים את מגוון הדעות בנושאי היום בתחום המדיני, בתחום החברתי, בתחום הכלכלי ובכלל".

פרס הרדיו לתכנית המלל שאינה אקטואליה ניתן ל"תכנית הבוקר של ישראל" עם סלוצקי ודומינגז ברדיו 102 FM. על פי הוועדה, "השניים מעלים בתכניתם בהומור ובסטירה את כותרות היום, ספורט, בידור ועוד". בנוסף לרדיו ת"א FM102, התוכנית משודרת גם גם ברדיו חיפה FM107.5, רדיו קול רגע FM96, ורדיו דרום FM101.5.

פרס שדר הרדיו המצטיין למולי שפירא. "כשדר בתכנית "בילוי נעים עם מולי שפירא" וכמנהל תוכניות התרבות בגלי צה"ל הפך מולי שפירא לאבן פינה בחיי התרבות והאמנות בישראל", אומרים בוועדה. על פועלו ברדיו הוא זכה במשך השנים בשורה ארוכה של פרסים ובהם: פרס סוקולוב לעיתונות, פרס אקו"ם, פרס אומנות לעם, פרס משרד התרבות, פרס התיאטרון.

פרס פרויקט הרדיו לתוכניות בתחום איכות הסביבה פרס פרויקט הרדיו לתוכניות בתחום איכות הסביבה מוענק השנה לרדיו 99 FM בתוכנית "מגיעים לעבודה בירוק". התוכנית בשיתוף המשרד להגנת הסביבה מיועדת לנהגים של מאזיני הרדיו והיא נכללת בפרויקט נרחב יותר של רדיו 99 FM לעידוד נסיעה משותפת למקומות עבודה כדי להפחית את זיהום האוויר לצמצום פקקי תנועה ולחסכון בדלק.

פרס פרויקט הרדיו לנושאים חברתיים מוענק השנה לתוכנית "12 השבטים" ברדיו 90 FM הפרס ניתן לסדרת התוכניות המביאה את סיפורם של קהילות יהודיות בארץ ובעולם באמצעות צלילים וקולות רדיופוניים. הפרס ניתן על עבודה נרחבת של עורכים, כתבים, תחקירנים, מפיקים ועורכים מוסיקאים בשיתוף היסטוריונים ואנתרופולוגים.

תעודת הוקרה התעודה מוענקת לשמואל בן-צבי על פועלו במשך כ- 4 עשורים בשידורי קול ישראל בשפות השונות לארץ ולחו"ל. שמואל בן-צבי שידר וניהל את השידורים האלה מתקופת קול ציון לגולה ההיסטורית ועד לרשת קליטת עליה בימים אלה. השידורים סייעו במשך השנים להביא את דברה של מדינת ישראל ליהודים ברחבי התפוצות. לאלה מביניהם שעלו לארץ סייעו השידורים בקליטתם והתערותם בישראל.

הפרסים יוענקו בערב הרדיו שיתקיים ביום שלישי, 6.11.12 בהנחיית העיתונאית מרב בטיטו ובהשתתפות למעלה מ-1000 עיתונאים, אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל.

זו השנה השישית לקיומו של כנס אילת לעיתונות ע"י אגודת העיתונאים תל אביב בין התאריכים 4-7 בנובמבר במרכז הכנסים של ארמונות "הרודס" אילת של רשת פתאל. בכנס צפוים לקחת חלק כ-1500 אנשי תקשורת, עיתונאים, שרים, חברי כנסת, דוברים ואנשי יחסי ציבור, אנשי אקדמיה וכלכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully