וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מעריב חויבו לחזור לעבודה בהוראת צו ביהמ"ש

גלעד גרוסמן

7.11.2012 / 14:35

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ורדה אלשייך הוציאה צו המורה לעובדי מעריב לחזור לעבודה סדירה והגדירה את מהלך ההשבתה כ"ניסור הענף עליו הם יושבים"

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ורדה אלשייך הוציאה צו המורה לעובדי מעריב לחדש את המשא ומתן עם רוכש העיתון שלמה בן צבי תוך כדי חזרה לעבודה סדירה וחזרה לפרסום העיתון, זאת לאחר שהיום, לראשונה מאז נוסד, העיתון לא הופץ בשל שביתה של העובדים.

השופטת אלשייך כתבה בהחלטתה כי השביתה כעת, יום לפני העברת השליטה על העיתון לידי בן צבי, היא צעד פתאומי ובלתי מובן שאף עלול להוביל לצעדים נגדם בגין בזיון בית משפט. בהחלטה כותבת השופטת כי התנהל משא ומתן בין הצדדים בו שותפו העובדים ואף הושג הסכם קיבוצי שבו הם היו מעוניינים, כאשר כל הצדדים ניסו למנוע מצב בו העיתון לא מופיע באופן סדיר, ולכן השביתה היא במידה רבה היא בגדר "ניסור הענף עליו יושבים העובדים" וצעד העלול להוביל לפירוק החברה. היא הוסיפה שאם לעובדים יש תלונות לבן צבי, עליהם לפנות לבית המשפט ולא לפתוח בשביתה.

"עובדי מעריב מכבדים את החלטת בית המשפט ויחזרו לעבודה סדירה", נמסר מטעם העובדים. "בכוונתנו להגיש בקשה לדיון דחוף לגבי החלטת כבוד השופטת אלשייך. אנחנו מודאגים מהחתירה תחת ההסכם הקיבוצי שנחתם ומצפים שהנהלת מעריב תגלה אחריות כלפי העיתון והעובדים ותנהל משא ומתן מתוך כוונה אמיתית לפתור את הסוגיות".

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully