וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בחדשות המקומיות: העובדים החלו לקבל זימונים לשימועים

8.11.2012 / 13:46

העובדים במהדורות בתל אביב, בחיפה ובמהדורה בערבית, קיבלו אתמול מכתבים, ובמהלך היום צפויים להגיע מכתבים לשאר עובדי המהדורות. אתמול הפגינו כ-150 עובדים מול משרד האוצר

המשבר בחדשות המקומיות ממשיך להעמיק: העובדים החלו לקבל היום את מכתבים המזמנים אותם לשימוע לפני פיטורים. אתמול קיבלו מכתבים 60 העובדים במהדורות בתל אביב, בחיפה ובמהדורה בערבית, ובמהלך היום צפויים להגיע מכתבים לשאר עובדי המהדורות. סה"כ מדובר בכ-180 עובדים בכלל המהדורות.

"במסגרת סכסוך העבודה שהכרזנו הוחלטנו שלא לקבל את המכתבים", אמרה היום אורית קרזבום, מועד החדשות המקומיות בחיפה. "אנחנו הפה של הפריפריה ולא ניתן שיסתמו לנו אותו. לא ייתכן ששר האוצר, אותו ראיינתי רק לפני שבוע, יצא בהצהרות שהוא והממשלה מטפחים את הפריפריה ודואגים לה, ובאותה נשימה הוא סוגר את מקום עבודתם של 180 עובדים בפריפריה. אנחנו רגילים להיות תמיד בצד השני, מסקרים הפגנות מקומיות, נמצאים עם התושבים. להיות בסיטואציה הזאת זה משבר עמוק".

אתמול הפגינו כ-150 עובדים מול משרד האוצר בירושלים, זאת נוכח כוונת משרד האוצר שלא להעביר תקצוב להמשך פעילות החברות עבור שנת 2013. בין המפגינים נכחו גם עיתונאים מכלי תקשורת נוספים כגון חדשות ערוץ 2, חדשות 10 ועיתונאים מכלי תקשורת זרים.

העובדים צעדו מבניין JCS לעבר משרד האוצר ובדרך חסמו צמתים וכבישים. לבנת גלבוע, מועד החדשות המקומיות בתל אביב: "האווירה אצלנו קשה. אנחנו יודעים שזה לא קשור ליכולות שלנו. לקבל מכתב שימוע ולא לדעת לאן נושבות הרוחות זו הרגשה רעה. לצערנו, במידה וסוגרים את החדשות המקומיות, שרוב המהדורות שלהן נמצאות בפריפריה, העובדים בהן כנראה שלא ימצאו עבודה. אני במקור מצפת ואותה עזבתי בגלל שאין שם עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully