וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחם, עבודה

8.11.2012 / 13:53

מחאת עובדי מעריב גולשת למחוזות חדשים: בתחתית עמודי מוסף הספורט נכתב "מרעיב" במקום "מעריב". עורך בעיתון: "המחאה ממשיכה עד הרגע האחרון, גם במקומות הקטנים"

מחאת עובדי מעריב מעל דפי העיתון נמשכת: היום שונה הכיתוב העוקב בתחתית מוסף הספורט של מעיתון מ"מעריב" ל"מרעיב", כמחאה על כוונת המו"ל החדש לבטל את המוסף תוך ביסוס שת"פ תוכן, וכן לפטר את עורכיו וכתביו. "המחאה ממשיכה עד הרגע האחרון, גם במקומות הקטנים", אומר עורך בעיתון. "זה המשך של מחאות קטנות אחרות כמו כותרות דו משמעיות שניתנו, או דברים גדולים יותר כמו הפקעת העמוד הראשי. אנחנו רואים באלה צעדים לגיטימיים ביחס למצב, כאלה שלא מביאים לפגיעה בעיתון".

הליך פיטורי עובדי מעריב יחל היום אחר הצהריים, ובמסגרתו יקבלו כל עובדי המערכת מכתבי פיטורים ולאחר מכן יתבשרו האם ייקלטו בחברה החדשה תחת ניהולו של שלמה בן צבי. בתחילת השבוע הוא צפוי לערוך כינוס עם העובדים שייקלטו ולהציג בפניהם את דרכו החדשה של העיתון, ולמפוטרים שלא ייקלטו ייערך אירוע שבו יינתן להם ייעוץ לגבי זכויותיהם. מוועד העובדים נמסר היום כי "זה יום לא קל, יום כאוב, יום של פרידות. אנחנו לא יודעים איך יראה עתידו של מעריב – אבל אנחנו יודעים שנאבקנו עליו ועל כך אנחנו גאים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully