וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עידן: עופר נמרודי התפטר מדירקטוריון מעריב

12.11.2012 / 15:40

נמרודי כיהן כדירקטור מטעם "הכשרת היישוב" מאז אמצע שנת 2005. מטעמה של החברה התפטר היום גם הדירקטור אליהו כהן לאחר ארבע שנים בתפקיד

עופר נמרודי התפטר מדירקטוריון מעריב, כך הודיעה החברה לבורסה לפני שעה קלה. נמרודי כיהן כדירקטור מטעם "הכשרת היישוב" מאז אמצע שנת 2005. גם הדירקטור אליהו כהן התפטר היום לאחר ארבע שנים בתפקיד מטעמה של החברה. בחודש שעבר נודע כי בכוונת נמרודי למכור את בית מעריב שבעלותו ולהקים במתחם גורד שחקים.

נמרודי נכנס לתפקיד המו"ל והעורך הראשי של מעריב בשנת 1992 לאחר שרכש את השליטה בעיתון מאחזקתו של רוברט מקסוול, שנהרג. "הכשרת היישוב" החזיקה בעיתון במשך 18 שנים, במהלכן ניסה נמרודי למכור את העיתון בין היתר גם לאנשי העסקים שלדון אדלסון ולן בלווטניק - אולם העסקאות לא צלחו. בשנת 2012 הגיע להבנות עם זכי רכיב לפיהן הוא ירכוש מחצית מהשליטה בעיתון ובידי "הכשרת הישוב" יישארו 27% מהמניות - היקף שהקנה לנמרודי הגנה לפי חוקי ניירות הערך. בסוף השבוע הפכה חברת האחזקות של שלמה בן צבי לבעלים הרשמי של העיתון, והוא הפך למו"ל החדש של מעריב.

לפני חודשיים הפגינו עובדי מעריב מול ביתו של נמרודי בטענה כי בתקופה בה היה מו"ל לא הופרשו להם כספים כדין לקרנות פנסיה והשתלמות. כשנודע לו על הכוונה להפגין מול ביתו הוא הכחיש כי קיימים חובות מתקופתו ובמכתב שהעביר לעובדים, בחתימתו, כתב: "אנו עוקבים בצער אחר האירועים האחרונים במעריב וחשים יחד עמכם את הקושי והדאגה בימים קלים אלה. רבים מכם אשר הכירו אותי מקרוב יודעים עד כמה מעריב יקר לליבי ואת האהבה הרבה שיש לי לעיתון".

עופר נמרודי ו"הכשרת היישוב" בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully