וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב: מאיר עוזיאל חוזר לעיתון; רועי בהריר ישמש כעורך ז'ורנל

13.11.2012 / 13:05

עוזיאל עתיד להחזיר את הטור המיתולוגי "שיפודים" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בתוך כך, עובדים שפוטרו קיבלו פניות מההנהלה החדשה לשוב לעבוד; "גילו שקצת קשה להוציא עיתון"

הסאטיריקן מאיר עוזיאל, אשר נמנה על צוות כותבי מעריב מאז שנות ה-70 ועד שנת 2005 צפוי לחזור למוסף "סופשבוע" ולהחזיר את הטור המיתולוגי "שיפודים" במתכונתו המקורית, לרבות פינת "השלולית" שהייתה חלק בלתי נפרד ממנו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

לאחרונה נערכה פגישה בין עוזיאל לבין הנהלת העיתון ועורך מוסף "סופשבוע" החדש, אורי גליקמן, ובה סוכם על חזרתו לעיתון. עוזיאל אישר את הפרטים ומסר: "אנשים מתגעגעים אל הטור ועד היום פונים אלי אנשים ברחוב ומבקשים שאחזיר אותו. אני שמח שמסתמן כי אשוב למעריב, האנשים בעיתון הם נהדרים ואני מקווה להגדיל את היצירתיות בעיתון".

בתוך כך, חלק מעובדי מעריב שפוטרו בשבוע שעבר ולא הוצע להם להישאר בעיתון, קיבלו בימים האחרונים פניות מהנהלת העיתון בבקשה להישאר בעבודה לתקופה נוספת. על העובדים שהתבקשו להישאר בעיתון נמנים רכזת הצלמים נירה צפני, כתב מוסף "סופשבוע" ובעל הטור ליאור דיין, העורך הגרפי אפי אליסי, עורכות החדשות ב-NRG דניאל אלפנדרי ואוריאל שריקי, עורך "זמן הדרום" שי גבעתי ומנהלת מערך המקומונים סימה אביהו.

עורכת ז'ורנל ליאת להב שהודיעה על עזיבתה כשבוע בטרם יצאו מכתבי הפיטורים לעובדים, התבקשה והסכימה להישאר למשך מספר שבועות נוספים בעיתון לצורך העברת חפיפה לרועי בהריר אשר צפוי להחליף אותה בתפקיד העורך.

"הם פתאום גילו שקצת קשה להוציא עיתון כשחסרים לך כל כך הרבה אנשים", מספר אחד העובדים שהתבקש להישאר בעיתון אחרי שפוטר, והוא מחזיק בתפקיד מרכזי. "אני בכלל לא בטוח שאני מוכן, הרי גם לא ברור עדיין איך המקום יתפקד, וגם אחרי שמפטרים אותך במכתב לקוני זה לא משאיר הרבה חשק להישאר ולהיות חלק מהמקום".

תגובת מעריב לדברים טרם התקבלה.

ארגון העיתונאים לבה"ד: מנע פיטורי חגי מטר

ביום חמישי בצהריים יתקיים בבית הדין האזורי לעבודה דיון בבקשה שהגיש ארגון העיתונאים יחד עםההסדרות להשיב לעבודה את עיתונאי מעריב חגי מטר, יו"ר ועד העיתונאים וממובילי מאבק העובדים. מטר שימש ככתב מוניציפאלי של המקומון "זמן תל-אביב", והוא פוטר בשבוע שעבר מבלי שהוצע לו לשוב ולעבוד בחברה.

בארגון העיתונאים טוענים כי ההחלטה להפסיק את עבודתו של מטר קשורה בפעילותו במסגרת ועד העובדים ומטרתה היא "לפגוע בבטן הרכה של העבודה המאורגנת ולהביא לגוויעתה". מטר, עיתונאי מוערך, זכה לאחרונה בפרס על סדרת כתבות שפרסם בנושא גדר ההפרדה. "מטרת המשיבה הינה ליצור עובדות מוגמרות בשטח, ולפגוע במנהיג ההתארגנות באופן פרטני, למען יראו שאר העובדים מה ייעשה למי שעמד בראש מאבק עובדים - וייראו", נכתב בבקשה לבית המשפט, שידון בה בשעה 14:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully