וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לע"מ דרשה - "אל ערב" הוריד תמונות מפוברקות של פעוט פלסטיני פצוע

טל שלו

19.11.2012 / 19:01

מתנדבי הניו מדיה של משרד ההסברה והתפוצות איתרו הבוקר את התמונות, והבינו שמדובר בתמונות מפוברקות שבפועל צולמו ב-2005 בעירק

העיתון הערבי ישראלי "אל ערב" נאלץ היום להוריד מעמוד הפייסבוק שלו תמונות מפוברקות וקשות לצפייה, של פעוט פלסטיני שלכאורה נפגע מפעילות צה?ל ברצועת עזה, אך בפועל צולמו ב-2005 בעירק. מתנדבי הניו מדיה של משרד ההסברה והתפוצות איתרו הבוקר את התמונות, והבינו שמדובר בתמונות מפוברקות; הם פנו לשר ההסברה והתפוצות, יולי אדלשטיין, אדלשטיין הנחה את לשכת העיתונות הממשלתית לפנות למערכת העיתון, שהסירה אותם אחרי זמן קצר מעמוד הפייסבוק של העיתון.

מאז החל מבצע "עמוד ענן" מפעיל מטה ההסברה הלאומי שבמשרד ראש הממשלה מערך שלם של אזרחים ישראלים בארץ ובחו?ל, המסייעים בהפצת תמונות, סרטונים וחומרי הסברה ישראליים בכלי התקשורת המסורתיים ובמיוחד ברשתות החברתיות. במסגרת זו, מפעיל משרד ההסברה מוקד תקשורת בו מתנדבים למעלה מ-25 אלף איש שהוכשרו בשנים האחרונות למטרה זו. לדברי אדלשטיין, "רשת האינטרנט מהווה זירה פרוצה המשמשת את חמאס ותומכיו במסע תעמולה ושקרים על מנת לשוות להתנהלותו ממד הומאני, אין זה מתקבל על הדעת שכלי תקשורת ישראלי ישתף פעולה עם מסע השקרים של החמאס ויעלה תמונות מפוברקות וקשות כמידע עיתונאי עדכני לא כל שכן גם לעודד את הפצתן", אמר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה היום בצורה מיוחדת למערך מתנדבי ההסברה הישראליים, וקיים שיחת ועידה מצולמת עם חלקם, בהם אנשי מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה, סטודנטים ואנשי הסברה, אנשי הניו מדיה מדובר צה"ל, נציגי משרד החוץ ומשרד ההסברה והתפוצות. "אתם עושים עבודה מאוד חשובה", אמר נתניהו למתנדבים. "אנחנו ב-4 חזיתות: חזית צבאית, חזית העורף, חזית מדינית וחזית הסברתית. מה שאתם עושים מאוד מחזק אותנו בחזית ההסברתית, אנחנו צריכים להיאבק על האמת, על העובדות, והעזרה שלכם לא תסולא בפז. העובדה שאתם מתמקדים בהפרחת כל תעשיית השקרים, והגעה לכל הציבורים שאתם מגיעים אליהם זאת תוספת משמעותית למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully