וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלשניקוב: "לאודר לא יהיה הפראייר התורן של המדינה"

28.11.2012 / 14:41

יו”ר דירקטוריון ערוץ 10 כינס היום את עובדי הערוץ ואיים: "מישהו מסוים רוצה שעד אחרי הבחירות נהיה ילדים טובים". במקביל, באוצר הודיעו כי חלה התקדמות בדרך לפיתרון

עובדי חדשות 10 התכנסו הבוקר (רביעי) לכינוס חירום בראשות יו?ר דירקטוריון הערוץ אבי בלשניקוב, שקרא להם לבוא עמו להפגין מול לשכת היועץ המשפטי לממשלה לאור אי הגשת מסקנות הוועדה למציאת פתרון לערוץ, אף שהזמן שהוקצב לכך תם. זיכיון השידורים של הערוץ יסתיים בסוף השנה, והנהלת הערוץ מתנגדת למתווה של הארכת זיכיון זמנית.

מחר ייפגשו נציגי הערוץ עם היועץ המשפטי לממשלה.

"ב-90 הימים האלה נבחר נשיא שוב לארצות הברית, הייתה סופה בארצות הברית, ערפאת הוצא מהקבר, הלכנו לבחירות - העולם הספיק הרבה דברים, אבל לא הספיקו להחליט אם רוצים את ערוץ 10 או לא", אמר בלשניקוב.

בעוד בלשניקוב נושא דברים, הוציאה לשכת שר האוצר הודעה לתקשורת ובה הודיעה כי הצוות שמונה לצורך מציאת מתווה להסדרת הפעילות השיג התקדמות משמעותית בנושא, אולם לא פירטה מעבר לכך. "שר האוצר ממתין להגשת מסקנות הצוות בתקווה שיתקבלו בקונצנזוס", נמסר.

"כל מה שאנחנו צריכים זה שיפיצו את תזכיר החוק. אנחנו מאמינים ששר האוצר איננו רשע מרושע - יש לנו תחושות קשות שיש מי שמונע ממנו לצאת בחקיקה. מישהו מסויים רוצה שעד אחרי הבחירות נהיה ילדים טובים".

"הפקידות המקצועית איתנו, אבל הידיים שלהם כבולות?, הוסיף. "זה לא מעניין אף אחד שעוד 33 יום נגמר לנו הזיכיון. באתי לומר לכם שאנחנו נהפוך כל אבן בימים הקרובים ואני צריך אתכם כי עכשיו או לעולם לא. כל יום הם מרוויחים זמן כדי להעביר את זה לדיון הממשלה הבאה - עבורנו זה גזר דין מוות לערוץ". לדבריו, "רון לאודר לא יהיה הפראייר התורן של המדינה ויתן כסף לערוץ שאי אפשר להפיק בו תכניות".

בלשניקוב ענה לעובדים ששאלו מדוע לא נעשה שימוש במסך, ואמר: ?במסך משתמשים רק בסוף. אנחנו התחלנו לספור אבל לא הגענו לעשר, אם נצטרך להשתמש אז נשתמש?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully