וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהודי הטוב: בן צבי ישיק מחדש את ערוץ היהדות של NRG

6.12.2012 / 16:42

ערוץ היהדות של NRG שנסגר לפני כשנתיים יושק בסוף שבוע הבא - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. על עריכתו יופקד צביקה קליין, עד לאחרונה ראש דסק החוץ והעולם היהודי ב"מקור ראשון"

מו"ל מעריב שלמה בן צבי ישיק מחדש את ערוץ היהדות של NRG שנסגר לפני כשנתיים, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הערוץ המחודש צפוי לעלות לאוויר לקראת סוף השבוע הבא ויערוך אותו צביקה קליין. את הקמת המדור המחודש מוביל סגן העורך הראשי של מעריב אלעד טנא, אשר בעברו שימש בין השאר כמייסד ועורך ערוץ היהדות של ynet. מי שערך את מדור היהדות של ynet עד לאחרונה, יואב פרידמן, גויס גם הוא למעריב כעורך האחראי עם תחום התרבות - והוא ייקח גן חלק בתכני המדור.

NRG יהדות נהגה על ידי חנוך דאום והוקם על ידי רועי שרון, המשמש בשנתיים האחרונות ככתב ההתיישבות של ערוץ 10, יחד עם אריאל שנבל שמשמש היום כעורך מגזין "מוצש" של "מקור ראשון". כאשר סיים שרון את התפקיד החליפה אותו למשך שנתיים עינת ברזילי, ואחריה ערך אותו יצחק טסלר עד שהוא נסגר לפני כשנתיים כחלק מהקיצוצים בעיתון ובאתר. במשך השנים היה NRG בולט בעיסוקו בתכנים שעד לאותה תקופה היינו נחשבים לטאבו כגון עגונות, הומואים דתיים והרווקות המאוחרת בציבור הדתי לאומי, ובעקבותיו הוקם ערוץ מקביל גם באתר המתחרה דאז ynet. על כותביו נמנו במשך השנים, שהרה בלאו, דיל קופטש, רננית פרשני, רויטל ויטלזון, יעל משאלי, אראל סג"ל ושי צ'רקה.

צביקה קליין החל את דרכו בתקשורת בחטיבת דובר צה"ל כראש דסק תקשורת דתית וחרדית. הוא שימש כדובר תנועת בני עקיבא העולמית, ההסתדרות הציונית העולמית וארגונים נוספים בציונות הדתית וארגונים בינלאומיים. קליין הצטרף ל"מקור ראשון" כראש דסק חוץ והעולם היהודי לפני כשנה וחצי וכתב גם עבור מגזין הפנאי והבידור "מוצש".

קליין אישר את הפרטים ומסר בתגובה: "אנו שמחים להחזיר עטרה ליושנה, ל-NRG יהדות תרומה חשובה לציבור הישראלי ולמגזר הדתי בפרט. אל תחשבו שהערוץ החדש ינסה רק לשחזר את הצלחות העבר, יש לנו תוכניות גדולות וחידושים רבים שיעוררו הדים בכל חלקי החברה הישראלית, ואפילו בעולם היהודי מעבר לים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully