וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלית גוטמן מצטרפת לקשת: תגיש את "יום חדש"

9.12.2012 / 8:48

גוטמן מצטרפת ליואב לימור ותגיש לצדו את תוכנית הבוקר של הזכיינית, זאת לאחר שמאז פרישתה של דליה מזור מילא דרור גלוברמן את התפקיד

גלית גוטמן מצטרפת ליואב לימור ותגיש לצדו את "יום חדש" – תכנית הבוקר של קשת. גוטמן צפויה להיכנס לתפקידה בשבועות הקרובים.

דרור גלוברמן, אשר שימש כמגיש זמני לצד יואב לימור מאז פרישתה של דליה מזור מהגשת התכנית, יתפנה לשתי התכניות הנוספות אותן מגיש בקשת – "אנשים" ו"נקסטר".

עם גיוסה של גוטמן לתכנית הבוקר מקווים בקשת להביא ליציבות בכסא ההגשה. עד לפני שנה הגישו את התכנית, במשך שנתיים, דן שילון וטלי מורנו והם זכו לנתוני רייטינג גבוהים. שילון בחר לפרוש ומורנו יצאה לחופשת לידה, ובקשת גייסו את יוצאי הערוץ הראשון דליה מזור ויואב לימור. נתוני התכנית הציגו ירידה ומעת לעת אף כמעט היו חופפים לנתונים שקיבלו "אורלי וגיא" בערוץ 10, ובזכיינית קיים היה חוסר שביעות רצון מהגשתה של מזור. עם יציאתה לחו"ל נערכו כמה טסטים, ובזכיינית נבחנו כמה מועמדות למילוי התפקיד בהן גם זו של מגישת ערוץ הספורט מירי נבו - בזמן שדרור גלוברמן ממלא את המקום.

גלית גוטמן, מנחת טלוויזיה, שחקנית ודוגמנית, יצרה והגישה את הסדרה הדוקומנטרית "בטבעת זו" והגישה את הסדרה הדוקומנטרית "אחים לכל החיים" בערוץ 10. כמו כן, שיחקה בסדרות טלוויזיה רבות לאורך השנים והנחתה את תכניות הטלוויזיה "משחק מקדים" ו"הדוגמניות". גוטמן גם משמשת כפרזנטורית של חברת האופנה "קרייזי ליין".

מקשת נמסר: "תודה מקרב לב לדרור גלוברמן על תרומתו להצלחת תכנית הבוקר ועל העשייה בחודשים בהם האירועים החדשותיים הכתיבו שידורים אינטנסיביים ומאתגרים. אנו מברכים את גלית גוטמן על הצטרפותה לצוות התכנית ומאחלים לה וליואב הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully