וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הממשלה חייבת למצוא פתרון מיידי גם לערוץ 2, ככה אי אפשר להמשיך"

11.12.2012 / 15:42

על רקע המשבר בו מצויה החברה, התייחס מנכ”ל חדשות 2 אבי וייס לעיכוב העברות התקציב לאחרונה מזכייניות ערוץ 2 ולא פסל אפשרות לאיחור בתשלום המשכורות לעובדים

על רקע המצוקה הכלכלית המתמשכת בה נמצאת חברת החדשות של ערוץ 2, כונסו אתמול (שני) עובדי החברה להרמת כוסית בראשות המנכ"ל אבי וייס ויו"ר הדירקטוריון תמי רווה. וייס אמר לעובדים כי המשבר בו מצויה החברה, אשר לאחרונה מעכבות זכייניות ערוץ 2 את העברות הכספים אליה, אינו משבר זמני אלא בעיה כלכלית קבועה. "הממשלה והוועדות מטעמה ידעו למצוא פתרון למשבר ערוץ 10", אמר וייס. "הם חייבים למצוא פתרון מיידי גם לערוץ 2, ככה אי אפשר להמשיך".

כוונתו של וייס היא, על פי ההערכות, לצמצום בהיקף הפעילות של החברה לאור המצב הכלכלי. גורם בחברת החדשות של ערוץ 2 אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי כפי שמסתמן כעת ייתכן ועל החברה יהיה לעכב תשלום משכורות לעובדים. בחברה שוקלים גם הורדה מהאוויר של תכניות בשנה הבאה, אז ככל הנראה יצומצם תקציב החברה בכעשרה מיליון שקלים.

יו"ר דירקטוריון חברת החדשות עו"ד תמי רווה החמיאה לעובדים ושיבחה אותם על עבודתם במהלך מבצע ימי ענן. "חבל שאי אפשר לתרגם את הדברים היפים האלה לדמי חנוכה", אמרה, והתייחסה לקשיים בה נמצאות זכייניות ערוץ 2 ולעיכוב בהעברת תקציבי החברה העומדים על כ-3.7 מיליון שקלים בחודש לזכיינית. "אנחנו עושים כל שביכולתנו להתמודד עם המצב הכלכלי הקשה ומקווים שנס החנוכה לא יפסח עלינו", אמרה.

בזכייניות ובחברת החדשות לא התייחסו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully