וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות המקומיות: פריצה לשידור בבאר שבע; מחר תתקיים הפגנה בירושלים

11.12.2012 / 21:52

הערב פרצו לשידור במהדורה המקומית בבאר שבע מספר עובדים במחאה על אזלת ידה של הממשלה בפיתרון המשבר. מחר בבוקר יקיימו העובדים הפגנה בירושלים בבחינת "להיות או לחדול"

המשבר בחדשות המקומיות: הערב פרצו לשידור 5 אנשים למהדורת הערב של באר שבע והדרום המשודרת בשעה 18:30. העובדים נשאו שלטים נוסח "לא לסגור את החדשות המקומיות". המהדורה עסקה בהפגנות עובדי פלאפון וכן במצב מערך החדשות המקומיות עצמן.

עובדי מערך החדשות המקומיות, המונה כ-180 עובדים, יתאספו מחר (רביעי) מול הכנסת שם יתקיים דיון של ועדת הכספים. העובדים רואים בכינוס את ההזדמנות האחרונה לקדם בממשלה אישור חוק שיעגן את תקצוב המערך - בלעדיו יסגרו החדשות המקומיות בסוף השנה הנוכחית תוף פיטורי כל העובדים, מרביתם תושבי הפריפריה. המערך לא יפעל מחר כסדרו, ובכל מהדורות החדשות המקומיות ברחבי הארץ תשודר מהדורת לקט.

חיים הר זהב, מעובדי החדשות בכבלים ויו"ר ועד העובדים, אמר הערב לוואלה! ברנז'ה כי "כל עובדי המערך יגיעו מחר להפגנה שמבחינתנו היא תהיה להיות או לחדול".

"אל תאפשר לסחבת ביורוקרטית לסתום לנו את הפה"

חברי ועד עובדי החדשות המקומיות פנו היום לראש המשלה בנושא וביקשו לעלות לדיון את הצעת החוק הממשלתית שיזם משרד התקשורת לפני חודש, אשר עיקרה הקטנת תקציב החדשות המקומיות מ-25.5 מיליון שקלים בשנה ל-18.5 מיליון.

"אנחנו מבקשים ממך ומפצירים בך לא לתת לחדשות המקומיות להיסגר ולדאוג שהמשך המימון של החדשות המקומיות לא ייפסק", כתבו לנתניהו. "ממשלת ישראל בראשותך, אדוני, קראה לאזרחי ישראל ללכת לפריפריה. אנחנו קוראים לך: אל תאפשר לסחבת ביורוקרטית, אדישות וחוסר אכפתיות לסתום לנו את הפה של אותה פריפריה ממש. התערב בבקשה, אדוני, וסיים את המשבר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully