וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: צפו בתשדיר שהכינו עובדי ערוץ 10

15.12.2012 / 19:27

מדובר בתשדיר ראשון מטעם העובדים, אשר ישודר הערב על המסך. לפי שעה לא מוזכר שמו של ראש הממשלה אישית, אך על פי גורם בערוץ, המסרים בתשדירים הבאים יחריפו ותדירותם תגבר

יח"צ - חד פעמי

המשבר בערוץ 10: במקביל לפעולות ההנהלה, גם עובדי הערוץ ינקטו בפעולות מטעמם כחלק מקריאתם לממשלה לדון בתזכיר החוק של משרד האוצר לחקיקת מתווה לוקר, זאת טרם פקיעת הזיכיון בסוף החודש. מחר מתכוון הועד לאסוף את מכתבי הפיטורין שתחלק ההנהלה לעובדים ולהעבירם ללשכת רה"מ בירושלים – כמי שנושא באחריות לקריסתו של ערוץ 10.

כמו כן, החליטו העובדים להעלות החל מהערב תשדיר ראשון מטעמם, המסביר לצופים מדוע עומד להיסגר הערוץ. התשדיר, אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, יעלה מיד עם קבלת ההחלטה בדירקטוריון הערוץ, וישובץ לסירוגין במקבצי הפרסומות. מדובר בסרטון ראשון מטעם העובדים ולפי שעה לא מוזכר שמו של ראש הממשלה אישית, אך על פי גורם בערוץ, המסרים בתשידירים הבאים יחריפו והתדירות תגבר.

בנוסף, החל ממחר יעסקו מידי יום שלוש תכניות אקטואליה של חברת החדשות במשבר בענף התקשורת בכלל ובערוץ 10 בפרט. בוועד העובדים מסרו כי "סגנון המסרים, תדירותם ואופן ביטויים ילכו ויחריפו בימים הקרובים – אם לא יימצא עד אז פתרון שיסיר סופית את חרב הסגירה. ועד העובדים נערך להחרפת הדרגתית בצעדים עד כדי השתלטות מלאה על המסך והפקת תכניות מיוחדות לדיון במניעיו של ראש הממשלה האחראי לסגירתו הצפויה של הערוץ".

ועד העובדים אף להגיש לצופים בשידור חוזר כמה מתחקירי חדשות 10 הבולטים בשנים האחרונות תוך התמקדות במערכת הפוליטית, "זאת על-מנת להזכיר למקבלי ההחלטות את החיוניות הגלומה בשידורי הערוץ עבור הדמוקרטיה הישראלית", כך לדבריהם.

עוד בנושא:
הערב: יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 יפטר את 550 עובדי הערוץ?
פרוצדורה או מהות? הכדור במגרש של ביבי
עובדי ערוץ 10 הפגינו מול ביתו של ויינשטיין: "מדובר בסיכול ממוקד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully