וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות אישור ועדת השרים: דירקטוריון ערוץ 10 ממשיך את הליך הפיטורים

17.12.2012 / 22:49

החלטת הדירקטוריון התקבלה הערב למרות ההתקדמות בהליך החקיקה של תזכיר החוק בעניינו, אשר צפוי לעבור בכנסת ביום חמישי. ערוץ 10: "אם התיקון לחוק יעבור, הפיטורים יבוטלו"

אמצעי לחץ נוסף על הממשלה? דירקטוריון ערוץ 10 החליט הערב (שני) להמשיך בהליך בו החל במוצא שבת, ולהוציא מכתבי פיטורים לכל עובדי הערוץ - זאת לאחר שהשהה את ההליך לבקשת מנכ"ל משרד ראש הממשלה הראל לוקר ביום שבת האחרון. על פי החלטת הדירקטוריון, במידה וביום חמישי תאשר הכנסת את תיקון חוק, יבוטלו הפיטורים לאלתר.

ההחלטה התקבלה למרות ההתקדמות בהליך החקיקה של תזכיר החוק בעניינו, אשר עבר היום את ועדת השרים לענייני חקיקה ונקבע מועד לדיון בו בממשלה ביום חמישי.

מכתבי הפיטורים ל-550 עובדי ערוץ 10 הודפסו כבר ביום שבת לפי החלטת הדירקטוריון באותו היום, ואמורים היו להיות מחולקים לעובדים ביום ראשון אולם לבקשת לוקר, כאמור, הושהו הפיטורים.

בוועד העובדים טרם הוציאו על כך הודעה לעובדים, ותגובתם למהלך טרם התקבלה, אולם, מחר הם יפגינו בשעה 12:00 מול בית הליכוד בתל אביב ביחד עם עובדי החדשות המקומיות, וימשיכו בשידור תשדירי השירות לצופים מטעמם המצבעים על נתניהו כמי שמעכב את ההסדר בעניין הערוץ.

מערוץ 10 נמסר כי: "דירקטוריון ערוץ 10 ודירקטוריון חדשות 10 החליטו פה אחד בישיבה שהתקיימה הערב על פיטורי כל העובדים בערוץ 10 ובחברת חדשות 10. מכתבי הפיטורים ינתנו לעובדים מחר (יום ג?) בבוקר על ידי המנהלים הכלליים של החברות. היה וביום חמישי תאשר הכנסת את תיקון חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו בדבר הארכת זיכיון ערוץ 10 בשנתיים נוספות, בהתאם להמלצות ועדת לוקר כפי שסוכם עם הערוץ, יבוטלו מכתבי הפיטורים. כל העובדים יקבלו את זכויותיהם על פי הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully