וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיצוצים בחדשות 2: "שש עם" ו"פגוש את העיתונות" מבוטלות

18.12.2012 / 16:36

דירקטוריון חדשות 2 שהתכנס היום החליט לבטל מידית את התוכניות. בנוסף, מהדורת החדשות המרכזית תקוצץ החל מהערב. אבי ניר, אבי צבי ואבי וייס נפגשו היום עם עובדי החברה

דירקטוריון חדשות 2 שהתכנס היום קיבל שורת החלטות בעקבות המצוקה הכלכלית אליה נקלעה חברת החדשות. כבר מהיום לא תשודר התוכנית "שש עם עודד בן עמי", בשבת לא תשודר התוכנית "פגוש את העיתונות" עם דנה וייס ומהדורת החדשות תקוצר כבר מהיום ותארוך רק 45 דקות במקום שעה.

במקביל: קשת הקפיאה 6 הפקות

מאוחר יותר היום, כינס מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס, את עובדי החברה ועידכן אותם בהתפתחויות. בפתח הכינוס אמר וייס כי "אחרי כל הקיצוצים שנעשו בקשת ורשת עכשיו הזמן של חברת החדשות". מנכ"ל "רשת" אבי צבי, אשר נכח יחד עם מנכ"ל "קשת" אבי ניר בכינוס, אמר כי "אומרים לנו שאחרי שיפתרו את סוגיית ערוץ 10 יישבו איתנו בהמשך, אבל בינתיים אנחנו נכנסים לתקופת בחירות - אנחנו לא יודעים איך נעבור את דצמבר וינואר". הוא ציין גם את היקף ההטבות שניתנו לערוץ 10 במשך השנים ואמר כי "לאורך כל הדרך תמכנו במציאת הסדר". אבי ניר הוסיף כי "קשת ורשת דורשות חקיקה שוויונית, שלא תפלה אותן לרעה אל מול ערוץ 10".

זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת העבירו השבוע להנהלת חברת החדשות של ערוץ 2 מכתב ובו דרישה, שניה במספר, לבצע קיצוץ בתקציב החברה לשנת 2013. לאחרונה התבקשה החברה להציג בפני הזכייניות את תכנית העובדה לשנה הקרובה הכוללת קיצוץ של 10 מיליון שקלים מתוך התקציב השנה של 92 מיליון, כעת מתבקשת חברת החדשות לקצץ 10 מיליון שקלים נוספים.

במכתב שהעבירו סמנכ"לי הכספים של הזכייניות סיגל אלבוחר ועופר אלשיך, ייחסו השניים את הקיצוץ המתבקש להחלטות ועדת לוקר לגבי ערוץ 10. "ברור לנו כי הקיצוץ הנרחב יגרום לקיצור משמעותי באורך המהדורה המרכזית", כתבו. הקיצוץ בתקציב, 20 מיליון שקלים, עתיד לבוא לידי ביטוי על סך חברת החדשות. ההערכת הן כי משך מהדורת החדשות המרכזית העומדת כיום על 60 דקות יקוצץ למשך זמן של כ-30 דקות. גורם בחברה אמר לוואלה! ברנז'ה כי ככל הנראה יחלו כבר בשבועות הקרובים מהלכים של פיטורים "בלתי נמנעים", כהגדרתו, ואף תיתכן פגיעה בתכניות אותן מפיקה החברה, בהן "אולפן שישי, "תכנית חיסכון", "המהדורה הצעירה", "שש עם" ו"פגוש את העיתונות". בחברת החדשות התבקשו להעביר תוכנית עבודה תוך שבוע.

בשבוע שעבר נערך טקס הדלקת נר ראשון של חנוכה באולפני החברה, אם אמרה יו"ר דירקטוריון חברת החדשות עו"ד תמי רווה: "אנחנו עושים כל שביכולתנו להתמודד עם המצב הכלכלי הקשה ומקווים שנס החנוכה לא יפסח עלינו".

מחברת החדשות לא נמסרה תגובה לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully