וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בן צבי ימכור את "הוצאת מעריב" ל"כתר"

22.12.2012 / 21:27

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים אלו מתקיים משא ומתן בין מו"ל מעריב החדש שלמה בן צבי לבין הוצאת כתר במסגרתו נשקלת האפשרות כי כתר ירכשו את הוצאת הספרים של הקבוצה במלואה

מו"ל מעריב שלמה בן צבי בוחן מכירת הוצאת הספרים של מעריב לחברת "כתר ספרים", כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הוצאת מעריב נכללה על נכסי מעריב אותם רכש בן צבי מחברת איי. די. בי. לפני שלושה חודשים לצד העיתון היומי, האתר NRG, רשת המקומונים וחטיבת המגזינים.

ספריית מעריב מנוהלת מזה עשור על ידי הוצאת הספרים כתר והיא מספקת לה למעשה את כל שירותי ההפקה, הייצור השיווק והלוגיסטיקה - וזאת תמורת אחוזים מהיקף המכירות. מדובר בהיקף מכירות של מיליונים בודדים בשנה. החוזה בין כתר ומעריב נחתם בתקופתו של המו"ל עופר נמרודי לתקופה של חמש שנים, עד שנת 2008, והוא חודש בפעם השנייה וכעת עומד לפוג. לפי גורם בחברה, בימים אלה מתקיים משא ומתן בין מו"ל מעריב החדש שלמה בן צבי לבין הוצאת כתר ובמסגרתו נשקלת האפשרות כי כתר ירכשו באופן מלא את פעילות ההוצאה - מה שיביא לסגירת "הוצאת מעריב".

זמן קצר לפני שנמכרה "הוצאת מעריב" לשלמה בן צבי הודיע העורך הראשי של הוצאה דני דור על התפטרותו מהתפקיד. הוא שימש בתפקיד במשך תשע שנים, והוחלף על ידי אביה בן-דוד. המתרגמת הראשית של ההוצאה היא לאה ששקו.

מ"כתר ספרים" נמסר כי "מתקיימים דיונים על המשך שיתוף הפעולה בין ספריית מעריב לכתר". במעריב סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully