וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לפני הבחירות: "ידיעות אחרונות" נפרד מיאיר לפיד

5.1.2013 / 22:05

לוואלה! ברנז’ה נודע כי מו”ל העיתון נוני מוזס ערך הערב מסיבת פרידה מאוחרת במלון קראון פלאזה ממי שעד לאחרונה שימש כאחד מכתביו הבכירים

מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, יחד עם בכירים נוספים בעיתון ביניהם סבר פלוצקר, העורך רון ירון. ונציגים ממערכת ynet, נפרדו הערב מיו"ר תנועת "יש עתיד" יאיר לפיד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בתזמון תמוה, זאת משום שבפועל, לפיד עזב את העיתון כבר לפני שלושה חודשים - כאשר הוחלט על הקדמת הבחירות.

עם זאת, גורמים בעיתון אמרו הערב לוואלה! ברנז'ה כי "מדובר במסיבת פרידה מאוחרת, שהייתה אמורה להתקיים קודם לכן, ובשל אילוצים שונים בהם מבצע 'עמוד ענן', היא נדחתה". על פי אותם גורמים, בהנהלת העיתון ניסו לשמור את קיום האירוע בחשאיות ולא הוזמנו אליו כלל עובדי העיתון אלא רק מספר מצומצם של עיתונאים בכירים, שהיו שותפים לעבודה עם לפיד.

אירוע הפרידה נערך במלון קראון פלאזה עזריאלי תל אביב, ועל פי ההערכות נכחו בו כ-50 אנשים. על פי הגורמים בעיתון, "ניכר שהושקע באירוע תקציב גבוה הן בשל בחירת המיקום והן על פי אופי הכיבוד שהוגש לאורחים". על פי נציגי "ארץ חדשה", אשר הגיעו למקום וניסו לצלם את המתרחש, "ברגע שלפיד זיהה אותם הוא חמק משאלות".

במטה לפיד אישרו את קיום האירוע ובחרו שלא להגיב לדברים. טרם התקבלה תגובת "ידיעות אחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully