וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה לבחינת שוק התקשורת יצאה לדרך; המלצותיה יוגשו לשר הבא

27.1.2013 / 12:28

הרשות השנייה פרסמה הבוקר את זהות חברי הוועדה אשר תבחן את מחויבויות התוכן של הזכיינים, ניתוח שוק הפרסום בטלוויזיה, תוכן שיווקי והתנהלות שוק ההפקה ועוד

הוועדה המייעצת לבחינת שוק התקשורת יוצאת לדרך: הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הודיעה הבוקר (ראשון) על הרכב חברי הוועדה שתבחן את מצב התקשורת בישראל ותעביר את המלצותיה לשר התקשורת החדש בעוד מספר חודשים.

לתפקיד יו"ר הוועדה נבחר יעקב שחם, יו"ר ועדת הטלוויזיה של המועצה. חמשת חברי המועצה שנבחרו הינם: אייל דה פאו, יו"ר ועדת הכספים, יוכי פלר, אייל מלובן, וד"ר מיכל שפירא, יו"ר ועדת המחקר. הוועדה תכלול עד שמונה חברים, מתוכם חמישה חברי מועצה ועד שלושה חברים חיצוניים מקרב הציבור. שני החברים החיצוניים שהמועצה בחרה הם פרופ' גבי וימן, מומחה וחוקר בתחום התקשורת מאוניברסיטת חיפה, ודוד בועז, מומחה בענייני כלכלה כספים ורגולציה, לשעבר הממונה על התקציבים.

מטרת הוועדה הינה לקיים בחינה כוללת ויסודית של תחום התקשורת. בין היתר, הוועדה תבדוק את הנושאים הבאים: בחינת מחויבויות התוכן של הזכיינים, ניתוח שוק הפרסום בטלוויזיה, ההתנהלות הכלכלית של הזכיינים, השפעות המדיה החדשה על מדיניות הזכיינים, תוכן שיווקי והתנהלות שוק ההפקה.

יו"ר הועדה יעקב שחם: "הגיע הזמן שייעשה סדר בתחום שוק התקשורת. ללא הסדרה של השוק הזכיינים ימשיכו להפסיד כסף ובמקביל היצירה המקומות תפגע. יש צורך לאזן בין הרצון לשמור על מסך ראוי לבין ההבנה שיש להתאים את הדרישות מהזכיינים למצב השוק העכשווי. אין השוק כיום דומה לזה שהיה לפני שש שנים, נתון זה צריך להילקח בחשבון. רק התנהלות מסחרית נכונה של הזכיינים במקביל להסדרת השוק תפחית משמעותית את כשלי השוק ותאפשר לזכיינים לצאת מהמצוקות הכספיות בהן הם נמצאים. נושאים אלה ואחרים יעמדו במרכז דיוני הוועדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully