וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסטלבאום ימונה למנהל הטלוויזיה? בוועדת המכרזים ממתינים לנציבות

11.2.2013 / 11:35

את הניקוד הגבוה ביותר בשקלול עמדות חברי הוועדה קיבל מנהל חטיבת החדשות משה נסטלבאום אשר מסומן זה חודשים כמועמד מוביל לתפקיד - אולם הוועדה נמנעת מהכרזה עליו

ועדת המכרזים של רשות השידור התכנסה אתמול (ראשון) ודנה במועמדים לתפקיד מנהל הטלוויזיה, אותו מסיים בימים אלה מושון מצליח. את הניקוד הגבוה ביותר בשקלול עמדות חברי הוועדה קיבל מנהל חטיבת החדשות משה נסטלבאום אשר מסומן זה חודשים כמועמד מוביל לתפקיד - אולם הוועדה נמנעת מהכרזה עליו כמועמד הנבחר.

אחד מחברי הוועדה אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי ישנם "בדיקות עם גורמים חיצוניים שצריכות להתסתיים בטרם אפשר יהיה להכריז על המועמד הנבחר". הכוונה היא, לפי ההערכות, לחוות דעת משפטית לה ממתינים ברשות השידור שתאפשר את מינויו של נסטלבאום בפועל, זאת עקב חקירה שמתנהלת נגדו בימים אלה בנציבות שירות המדינה, עלה דווח לראשונה בוואלה! ברנז'ה. לפי ההערכות יחליטו חברי הוועדה על מינוי בפועל לתפקיד של מועדד אחר, יואב גינאי, שיחזיק בתפקיד עד לזיכוי של נסטלבאום שיאפשר למנות אותו בפועל. אגודות העיתונאים צפויות לעתור לבית המשפט נגד המינוי אם יבוצע כמינוי בפועל - אופן מינוי עליו התריע בעבר מבקר המדינה כלא-תקני.

גורם בוועדה אמר הבוקר כי עבודתה טרם הסתיימה, והיא אף צפויה לדון במועמדים נוספים. בפני הוועדה הובאה סוגיית מינויו של נסטלבאום בצל החקירות המתנהלות נגדו - האחת בנושא עבודות פרטיות והפקת "שבתרבות" והשנייה חקירה על התנכלויות לכפופים לו שהגיש יגאל רביד והצטרפו אליה עובדים נוספים.

הוועדה דנה אתמול גם בתפקיד המשנה למנכ"ל רשות השידור ובחרה בעודד בירגר לתפקיד. בירגר שימש כעוזר בכיר לשר התקשורת ובתפקידים בכירים במשביר לצרכן, ובחברות הסלולר פלאפון וסלקום. הוא יסייע למנכ"ל רשות השידור בניהול הרפורמה ברשות ובתפעולה השוטף, ללא נגיעה לתוכן.

תגובת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully